linneha Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Bursdag snart, og jeg er helt i villrede når det gjelder bursdagsgave!
gullets mamma Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 ja,fint det,men er ikke sikkert barnet klarer å bruke den helt ennå.Veldig stor forskjell på barn der,men det er nok i såfall noe barnet vil ha glede av senere.Fin gave syns jeg
♥ McQueen♥ Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Vi ønsket oss det til jul til lillemann her i huset. Og da var han kun 6 mnd. Greit å ha en leke å vokse til. Må sies at begge foreldrene driver med hest også da. Så han skal tidlig krøkes;)
2nj♥ Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Vi kjøpte en sau-gyngehest til gutten vår i 1-års presang og den falt veldig godt i smak Fin er den også!! Han må ha litt hjelp til å komme opp på den enda da.
nillo m jente Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Her fikk jenta gyngehest til jul,da var hun 6 mnd. og den blir brukt hver dag. griner når jeg tar henne ned fra den hi,hi.. Den har også hjul, så den kan trilles.. Stor suksess!! Så vil tro det e en super presang:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Vi kjøpte Ficher price bounce and spin zebra.. Nå er ikke det direkte gyngehest da, men det falt i smak hvertfall =)
strekkmerketrollet Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 vi kjøpte fisher price gyngehesten ) Den har Hanna komt seg opp og ned av selv siden hun var litt over året! (Den er veldig lav) Hun er 2 år neste uke, og hesten er i bruk heeeele tiden! Det som er dumt er at den ikke lages lenger... Men vi la ut annonse på finn.no, og fikk sendt en fra ei snill dame i nordland =o)
pandabjørn Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 gutten min fikk gyngehest på sin 1års dag, den var litt stor for han da men nå så gynger han som bare det fikk den av svigers !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå