Tommage♀♂ Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Vurdeer å bake en kringle til mamma fra meg og ungene, erlei av blomster nå... Trenger flere forslag!
piano♫ Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Tulipaner. Hvert eneste år. Hun elsker dem! :-)
Mamma Mirabell Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 jeg har laget ett kort og fylt en gave pose med silikonbakematte, en musikkboks med ett mammadikt på og en sil.. hehe
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 pleier egentlig bare å lage kort jeg... alltid gjort det. og vokst opp med at det er tanken som er viktigst den dagen.... men lurer litt på å kjøpe en tulipan-bunt til henne i år... ønsker meg det selv også egentlig... Her skal mannen ta med ungene alene til byen i morgen sa han.. hehe..
xxxo Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 når jeg bodde med henne var det frokost på senga og kort. etter at jeg flyttet dro jeg på besøk og ga henne hjemmelagd kort og kake eller middag. søstern min kom og. men i år bor jeg langt unna så sendte kort i posten. Kjøpt kort fra meg og hjalp 2 åringen å lage kort fra henne og lillebror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå