Gå til innhold

Noen andre som "bare" brekker seg?


Hønemor&guttaboys

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for tredje gang, og kvalmen i dette svangerskapet er likt som i de to forrige. Jeg er kvalm hele døgnet, og brekker meg ofte. Jeg bør jo egentlig være glad for at jeg ikke kaster opp noe da, det er bare det at de brekningene mine er så voldsomme! Jeg brekker meg så det kjennes ut som hele halsen vrenges på en måte, tårer og snørr renner, og jeg brøler og hoster.. Uff, blir så inderlig lei og sliten av det! Føler på en måte at det er hardere når ingenting kommer opp.. Kroppen vil ikke gi seg, liksom.

 

Flere som opplever dette? I de to forrige svangerskapene kastet jeg også opp innimellom, men det har jeg ikke gjort denne gangen, enda. Er 10 uker på vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på du!

jeg og bare brekker meg, spyr ikke! hadde først i uke syv, var sikker på jeg var på vei til å bli skikkelig dårlig, men så er jeg gjerne bra i mange dager!

syntes egentlig det e litt deilig å slippe all oppkast *bank i bordet* hvertfall til no.

går straks inn i uke 9..

men det hørtes ut som du har det ti ganger verre enn meg.. er det hver dag eller??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også bare brekker meg. Men jeg har det ikke så kraftig som du beskriver. Jeg er også veldig glad for at jeg slipper å spy :) Men jeg sliter skikkelig når jeg pusser tenner. Da brekker jeg meg hele tid, utrolig slitsomt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sier bare ditto jeg. Er gravid med nr 3 og spyr og brekker meg hele dagen. Alt lukter vondt og er kvalmende. Hadde de slik sist også, men opplever at det er verre nå. Trodde jeg skulle kose meg i denne graviditeten jeg. Og bare spise sunt, men nå er det bare brødmat som tiltrekker. Og det hele dagen. UFF UFF håper det snart gir seg.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som tråd starter her.. brekker meg og brekker meg. Begynner med å hoste også kommer brekkningene, bare noen få ganger ender det i oppkast og da somregel bare magesyre. Men de siste to dagene har det vært mye bedre (er 9 + 5)... så krysser fingrene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...