Gå til innhold

noen som har ikm den 18???

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper jeg er gravid denne månden har prøvd å ikke tenke over det...men har hatt regelmessig sex da denne månden...så satser på at det har klaffa...er det noen andre der ute som er spente...klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann jepp jeg har ikm 18 tror jeg... det har iallfall gått 28 dager da, men har av og til lengre syklus... Har du prøvd lenge? har du noen symptomer nå?

Skrevet

Jeg har den 19, men tenkte jeg kunne være med her fordet. :)

Skrevet

kjempe koslig at dere blir med...heng dere på hele gjengen..

Skrevet

nei har ikke noen symptomer enda tror det er for tidlig er ikke langt på veg viss det har skjedd noe..men håper det er noe der fordi om jeg ikke merker noe...jeg merket ikke at jeg var gravid engang me den første sønnen min..det er 4pp nå så har ikke prøvd så lenge mista en forgje månde i uke 4 eller 5...så det var ikke morro men blødde lite så jeg hoppa i senga me en gang de sier en er veldig frukbar etter en abort...håper det går bra for oss.klem

Skrevet

Hei hei...har ikm den 18

fortsatt en stund å vente.....:o)

Skrevet

til helga kan vi teste

Skrevet

Noen symptomer..eller festesmerter ute å går? Tidlig med symptomer kanskje...Jeg kjenner ingenting, hverken av det ene eller det andre....

Skal teste på lørdag, 2 dager før ikm tenkte jeg...håper uka går fort!

Ps. God morsdag til alle mødre!

Skrevet

ja tengte jeg skulle teste til helga jeg også men her er det ingen symptomer bortsett fra ømme pupper da...men trenger ikke være noe det...så vi får vere tolmodige denne uka her

Skrevet

hei.

jeg har ikm rundt den 19/20 :-)

henger meg med her jeg også. tvi tvi alle sammen :-)

klem

Skrevet

Jeg har IKM 16. eller 17., sannsynligvis 17. Jeg begynte med CB fertilitetsmonitor denne mnd (6pp), og er veldig spent. Den viste max utslag 2. og 3. februar, som betyr EL 3. og IKM 17. feb. Jeg har en følelse, og gleder meg til å teste.

Nå skal det sies at jeg hadde en følelse forrige mnd også, og jeg var så nervevrak at TR kom 2 dager etter IKM og jeg var overbevist om at jeg var gravid... skuffelsen var stor da det viste seg at jeg ikke var det.

Jeg får besøk av mamma til helga, så jeg vet ikke helt om jeg skal teste før hun kommer, eller om jeg skal vente. Tror ikke jeg klarer å holde meg hvis jeg skulle være så heldig å teste positivt mens hun er der :)

Skrevet

det bli spennende men det er ikke morro å vente uka blir lang da huff

Skrevet

Jeg har også IKM den 18.. tror jeg da..

Men er litt spent på om den kommer før eller etter. Jeg tror nok ganske sikkert at TR kommer denne mnd også, selv om vi har vært ganske så prøvende denne sisite tiden..

Men jeg slenger meg med her, så får vi se hva som skjer... :)

Skrevet

hei og hopp :-)

har ikm den 18. jeg og (tror jeg).. men det har nok helt sikkert ikke skjedd noe denne mnd.. testa lh stigning på el-test forrige fredags morgen. vi hadde sex torsdags kveld, men fikk det ikke til å klaffe før på mandagskvelden igjen.. jeg jobba hele helga, og typen var "på fylla" hele helga.. null kos den helga.. til min stooooore frustrasjon.

Så da er det vel små sjanser for at det kan ha skjedd noe tenker jeg...

neste mnd tror jeg vi er fra hverandre rundt el- tid da også, utrolig kjipt..

men men, vi får vente å se til mandag.. mirakler kan jo skje :-)

lykke til jenter! klems

Skrevet

Hei!

Jeg skal ha IKM den 17 tror jeg, og i forhold til målinger skal vi ha noen treff denne månden.

Det er første mnd vi prøver så skal vel mye til, men lever i håpet.

Man skal vel liksom ikke henge seg opp i det, så skjer det bare når det skjer, men jeg klarer ikke det gitt.

Akkurat nå sitter jeg våken fordi jeg ikke orker å ligge pga kvelme. Om det er starten på omgangsyke eller noe annet vil vel tiden vise...

Ellers har jeg hatt stikk i magen for ca en uke siden, trodde jeg skulle få mens tidlig. Men...

Teste? Hmmm.. Kan jo håpe, men tante rød kommer nok..

Så flaks kan man ikke ha første gangen!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Skrevet

Symtomer? Jeg merker spesielt denne måneden at det "stikker og rykker" i eggstokkene. Jeg er også mye svimmel. Kan det være symtomer på at jeg er gravid?

Skrevet

Hei jeg har ikm 16. eller 17.

Til Frk.B:

Jeg har vært svimmel i tre dager, og lurer også på om det kan være et symptom.. Eller om det bare skyldes at jeg er litt forkjølet..

Håper for begge sin del at det er et symptom:-)

Skrevet

hei,eg også har ikm den 18 ca..mine symptomer er kvalme + diare, oppblåst, hodepine, mensmurringer, spottet i 4 dager etter EL ( merkelig), fryser, tisser ofte, til tider vondt i halebeinet...men gudene veit om alt dette bare er innbilninger fra min side...blir heilt sprø snart..hehe..skal klare å vente med å teste...håper eg..;p

Skrevet

Til M-79 håperpå 08gull:

Men er du bare svimmel? Eller har du noen andre symtomer også? Det skal være sagt at jeg er ei lita hypokonder, så når jeg merker noe, så merker jeg det liksom så innmari også.. :)

Har du barn fra før?

Skrevet

Har nesten akkurat de samme symtomene!! Men jeg har ikke spottet da... hm..Jeg er så innmari spent nå!

Klarer nesten ikke å vente med å teste...

Skrevet

Til Frk.B:-)

Jeg er bare svimmel. Ingen andre sympyomer.. Har ikke barn fra før, men denne som vi prøver på nå er sterkt etterlengtet!

Du da?

Skrevet

Jeg har heller ikke barn, og er jo bare i min 1pp.. Er liksom så rart, for som liten så drømte jeg jo alltid om å finne den rette og få mange barn osv.. Har heldigvis funnet den rette, men hadde aldri tenkt på at det å få barn, kunne være vanskelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...