mossejente77 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Lurer på om det er noen som har noen erfaringer med hvor lenge man må vente på å bli igangsatt når man har gått over termindatoen. Mensterminen min er 2 feb og ul termin er 6 feb så jeg er nå enten 6 dager eller 2 dager over termin. Jeg skal føde på Fredrikstad sykehus. Takker for alle inspill
beibi08+09 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 jordmor sa til meg at man ble satt i gang senest 11 dager etter termin. men det ble vel praktisert ulikt på de forskjellige sykehusene fikk jeg forståelse av! masse lykke til:)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Det er forskjellig fra sykehus til sykehus. Her har de maks 10 dager som regel. Mens der ei venninne fødte har de 21 dager faktisk !!!!
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg skal også føde på Fredrikstad, og har termin om 15 dager. Jeg har fått beskjed om at man går maks 14 dager på overtid der. Det er overtidskontroll ved sykehuset når du er 41+3 eller 41+5. Sykehuset tar utgangspunkt i ultrlydterminen, så innen den 20. februar er du mor. Ønsker deg lykke til.
Caboom Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg ble ikke satt i gang før det var gått 16 dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå