Gå til innhold

prøverør


mamimu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Betyr det at vi var inne samme dag da PITLARUSKET ?

 

Nevnte det hin dagen for samboer at jeg lurte på hvordan det gikk med de som hadde uttak og innsetting samtidig med oss! :) Dersom vi var flere som testet positivt i forbindelse med samme innsettings dato var jo det kjempe bra statistikk :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var veldig fornøyd med Porsgrunn og jeg ble gravid på første forsøk:-)

(termin 18 mars- venter gutt)

Flere som føler at de har gått gravide leeeeenge??

De fleste får jo vite at de er gravide etter 2-3mnd, men vi har jo visst det siden den dagen de satt inn det befruktede egget.

Og med den hormonkuren i forkant så er det en tøff prosess, men det er jo verdt det da:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må si meg enig med deg mamimu! misunner de som ikke finner det ut før de er 2-3-4 mnd på vei! Har styrt på med denne graviditeten i 1 år nå føler jeg (fra første samtale på Haukeland som var i mars- 06. )

 

Men visst er det verdt det!!! Selv om jeg beynner å bli lei og utålmodig nå etterhvert så skal jeg nyyyyte de siste ukene som gravid, for hvem vet om jeg får oppleve det igjen! :)

 

Var foresten også veldig fornøyd med Haukeland, greie folk :) og som deg mamimu ble vi gravid på første forsøk:) :) (icsi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også veldig fornøyde med Porsgrunn og måten vi ble møtt på og behandlet der! Har vært igjennom 2 hormonkurer og ble gravid på 4. innsettingsforsøk, eller egentlig har det vært 5 innsettingsforsøk. Fordi det første ferske innsettingsforsøket ble mislykket, embryoet falt ut igjen. Så da bar det ned igjen til Porsgrunn dagen etter, for et fryseforsøk. Dette var i november 2006. Og så klaffet det med fryseforsøk i juni 2007 - gjett om det var uvirkelig - og gjett om vi ble glade!!!! Og vi begynner nå å bli veldig klare for neste fase! Nedtellingen har begynt:-) Og ja, det er så helt definitivt verdt alt en har vært igjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min termin er 25.mars, og lillesnuppa ble til ved IVF hos Nordica i København. Satte inn 3 egg 27.juni, og det var første og eneste forsøk for min del =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har termin 8 mars med en liten gutt. Vi satt inn 2 egg hos Hausken i Haugesund juni 2007.

 

Begge festet seg faktisk viste ul i uke 8, men i uke 11 var der kun en baby.

Snodig-noen andre som opplevde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig vi var inne samme dagen ja. Har lurt veldig på hvordan det gikk med de andre den dagen.

 

Hvordan er formen din? Jeg er blitt veldig klar til å få det overstått nå. Var til gynekolog i dag og jenten er godt festet og kommet ned i bekkenet. Hun regnet med hun var ca 3200 g. Fikk ny time om 14 dager, men hun var ikke sikker på at jeg kom til den timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har hatt en del blødninger, Begynte i helgen og på tirsdag ble jeg sendt avgårde med ambulanse og innlagt på obs.post. Fikk konstatert 1cm åpning og 1cm skjededel. Hadde litt svake rier men ble sendt hjem på onsdag da både blødningen og riene dabbet av. Ingen god forklaring til den kraftige blødningen.. så nå tusler jeg rundt og håper det skal skje noe mer snart!

Min jente ble foresten estimert til å være 3500 g på søndag (var inne pga blødning), da var jeg 37+3... men legen "tok litt i" sa hun fordi det var vanskelig å måle.

 

Håper vi begge har født om to uker da:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...