Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Glemmer kanskje hva man skriver til tider? 23.januar 3008 Har gått ned 17 kilo på 14 dager nå må ned 10 kilo til =) Håper amming, trening + sunt kostholdt kan hjelpe meg med det 8. februar 2008 haha ikke verdens mest flatterende bilde av meg..her er jeg klar til litt step aerobic hjemme..det trengs som dere sikkert ser på kroppen min..blææh ja ønsker gjerne å gå ned 20 kg til..håper jeg får til det med sunt kosthold og myye trening en ting er sikkert. hjerner er hvertfall slanket litt for mye!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 hahaha, ned 17 kilo på 14 dager? hva er det? veid rett før fødsel og 3 dager etterpå da eller>?
Dronningen! Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Drit nå i henne da, livet er for kort! Carpe diem
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Ja, Carpe Diem har jeg tatovert på underarmen
Dronningen! Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Er det fint? Jeg tenker på en ny tatovering om dagen... men hva?
FuckFace Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jeg vil også ha en ny tatovering, snart. Vet hva jeg skal ha, 4 siffer, men vet ikke helt hvor og med hvilken skrift. Noen kroppsdeler er jo allerede pyntet på, så hvor blir neste, tro? Hvor på underarmen har du?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Hehe, ja jeg syns den er fin da Ellers hadde jeg nok aldri tatt den Skal se om jeg finner et bilde av den jeg kan legge ut.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Lagt ut bilde av den nå. Den ser ganske stor ut, pga det er så nærbilde. Tok bilde av den selv med mob, var ikke lett. Man ser hvor på armen den er på det bandasjerte bildet. Ikke visste jeg at i utlandet så bandasjerer dem tattisen etter den er tatt, tenkte han skulle ta plast på jeg
Dronningen! Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Nice.... Bør kanskje ikke ha den i korsryggen?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Why not??? Tror det hadde blitt veldig fint. Jeg vil vente med å tatovere noe i korsryggen til jeg har fått sistemann da... har hørt det at man kanskje ikke får epidural om man har tattis der bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå