Gå til innhold

Hva mener dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som nevnt her i stad, får vi ikke i 4åringen flytende penicillin. Jeg har prøvd det meste, men sambo syns jeg er for bløt. Han ville ta over i kveld, og prøvde først å true i henne et halvt glass med appelsinjuice iblandet medisin. Hun gråt, spyttet, brakk seg og alt rant nedover henne. Det endte med at hun spydde. Men han ga seg ikke. Han tok pipetten med medisin og forsøkte samme metode. Med samme resultat. Alt rant ut, og hun spydde som en gris utover seg selv og kjøkkengulvet.

Jeg stod lettere sjokkert og så på, prøvde å bryte inn, men ble bryskt avvist. Hun ble jo hysterisk og ville bare til meg. Synes hele greia var ganske groteskt. Ja jeg vil neste gå så langt som å kalle det noe i nærheten av et overgrep. Jeg hadde skikkelig vondt av henne.

Jeg tok henne med på badet, dusjet og vasket henne. Vi koste og pratet. Så sier hun at pappa er dum. Jeg prøver å forklare at pappa og jeg vil at hun skal ta medisin fordi hun skal bli frisk, og at vi ikke gjør det for å være slemme. Men hun sier at pappa er dum. Jeg protesterer litt, og da sier hun følgende: "Bestemor fant seg en fin mann, -en som er snill og flink. Det gjorde visst ikke du." Hva sier man til sånt da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 åringer sier mye rart..

Min 4 åring, skal flytte flere ganger om dagen, hun koser med meg ene øyeblikket, og andre øyeblikket kaster hun noe i ansiktet på meg og hater meg...

Med 4 åring i hus, kan ting snu fra kos, til helvete, på no time....

Og medisin må hun jo ha,, måtte holde fast ungen og tvinge det i henne jeg og tidligere,

Ungen hylte , men hun måtte jo ha medisinen..

Klemte inn kinnene på hver side, og sprutet medisinen inn på siden av kinnet litt langt bak,, da måtte hun svelge, og det tok ikke så lang tid...

Kanskje det hjelper med en belønning om hun tar medisinen sin?

Lykke til :-)

Skrevet

Ja, jeg har prøvd å love henne noe. Er heller ikke fremmed for å presse det i henne, men jeg syns pappan gikk litt over streken her. Han måtte da se for seg at hun kom til å spy. Iallfall da hun begynte med det, og han bare fortsatte.

Skrevet

oi, oi, oi. Slike kommentarer hadde jeg ledd av dessverre. Sliter litt med å le for mye på feil steder

Skrevet

Ja man stopper om de spyr , for å si det sånn.

Men kan jo være pappan ble litt fortvilet han og da, siden hun ikke ville ha den medisinen hun må ha..

Mange menn vet ikke helt hvordan de skal reagere på enkelte områder, hvor de blir litt nervøse for barna sine..

Var nok helt sikkert ikke ment som vondt for henne, fra hans side...

(men enig med deg at han burde stoppet første gang hun spydde)

Skrevet

Hehe, ja hun sier jo så mye rart. Men denne gangen var det liksom i en ganske alvorlig setting. Hun var skikkelig på gråten stakkar. Blei litt lei meg sjøl jeg. Kanskje fordi jeg noen ganger mener hun har rett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...