Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 jeg tror jeg er blitt sår etter bindet nå etter fødselen. Har jo gått med bind konstant, og jeg svir:( er dette vanlig? flere som har det sånn? eller har hatt? hva hjelper?fødte på søndag...
Pampers123 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Kan vell trygt si at rompa mi var øm og ekkel dagene etter fødsel. Kan godt hende du har blitt sår.. Du får smøre med sinksalve og lufttørke Eller kanskje prøve å bytte til et annet merke bind?Sydde du noe?Kan jo være det som svir..
gullets mamma Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 jeg og hadde det sånn.hjalp for meg å ligge litt hver dag uten truse på i senga
AnneM. Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 det er sannsynligvis hemoroider. Vanlig at mannfolk får det etter å ha presset veldig på do (f.eks. ved hard mage). Og at kvinner får det etter tilsvarende mye pressing under fødselen... Det kan opereres, men går nesten alltid tilbake av seg selv hvis man gir det tid, spiser sunt og trener. Kan evt. bruke hemoroide-salve en liten periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå