Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 ... å ikke gå opp i vekt når man er i uke 27? Jeg har ikke gått opp i vekt i det hele tatt i hele svangerskapet.. Hadde jo litt å ta av fra før, men jeg begynner å bli litt bekymra.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 En venninne av meg hadde litt å ta av, hun gikk opp hele 1 kg i sv.skapet. Hvis du har litt å ta av, så er kanskje sjansen for at du går opp så mye ganske liten ?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 I mitt forrige svangerskap gikk jeg ned i vekt helt til jeg kom i åttende mnd. Da la jeg på meg noen kilo, men det var mest vann. Jeg hadde også noen kilo å gå på da jeg ble gravid. Tror ikke du trenger å bekymre deg så veldig, for babyen tar den næringa den trenger. Blir du derimot slapp og elendig bør du kanskje spørre fagfolk til råds. Så lenge du spiser normalt og før i deg vitaminer skulle man tro at alt var såre vel.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Åkei, takk for svar! føler meg litt tryggere nå
mamman t o.a Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 søskenbarne til pappa er som en strek og gikk opp 2 kg tilsammen i svangerskapet hun.... hadde det ikke vært for den lille kulen hun hadde på magen hadde vi ikke vist hun skulle ha barn en gang.... min jordmor sa at fra tid til annen kommer det tilfeller der den gravide ikke legger på seg noe,uansett om de er slanke eller ikke.... kommer helt ann på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå