Gå til innhold

Noen andre her som IKKE har ømme/vonde bryster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8+4 og har absolutt ikke tegn til ømme bryster i det hele tatt,virker som om alle andre her har det, bortsett fra de som det har gått galt for. Blir nervøs jeg nå.. Har litt kvalme og skikkelig trøtt, så føler meg jo litt gravid, men likevel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er12+1 i dag og har nesten ikke hatt vondt i puppene i det hele tatt! Vær heller glad for de vondtene du slipper, sånn tenker jeg. du vil sikkert merke etterhvert at de vokser, selv om de ikke er vonde.

Har gått opp to str i behå, begynner å ligne på jur!

Skrevet

Jeg har ikke ømme bryster. Er 9+2 og jeg var på ultralyd på tirsdag. Der var det en spire på 2,5 cm. Hjertet slo og den lille beveget armer og bein. Så ikke tenk på at du ikke har ømme bryster.

Vi mennesker er så forskjellige, så noen har sånne symtomer og andre har sånne.

For 3 år siden var jeg gravid, og hadde de store ømme brystene. Våkna om nattan at jeg snudde meg pga de vonde puppene. Den gangen var jeg på ultralyd når jeg var 10+2. Å mens vi så på ultralyden sluttet hjertet til fosteret å slå. Det var den eneste gangen min gynekolog har vært med på å se en SA i det det skjer. Sjansen for det er jo lik null.

Så ømme bryster bør ikke alltid bety at det er et positivt tegn.

Slapp av og nyt svangerskapet.

Skrevet

jeg gikk hele forrige svangerskap uten så mye som en bitteliten forandring på brystene. ikke ømme, større eller noe annet. har i dag en treåring :-) heller ikke nå merker jeg noe på brystene er nå 6uker på vei.

Skrevet

Takk for svar:-) Det var betryggende å høre at jeg ikke er alene om det:-)

Skrevet

Ingenting her heller, er 7+2 i dag.

Dessverre, for dei er ikkje SÅ store i utgangspunktet ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...