Gå til innhold

Karneval

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal barna dine ha på seg? Lurer på om det er dumt å være "kina-jente"? Har to flotte silke-antrekk kjøpt i ChinaTown. Helt nydelige, men aner ikke hvor ellers vi skal bruke det på henne, enn på nettop karneval?? Blir det dumt? Hun er 16 mnd. Prinsesse eller fe kan hun jo være neste år, når hun vet mer hva hun vil.... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal ha på seg brun genser, brun bukse med påsydd hale og så skal jeg tegne han i ansiktet.. Så er han et ekorn =) Hehe

Skrevet

I vår barnehage har de allerede hatt karneval. De hadde temaet "natur og dyr" og prinsesser/spiderman o.l. var ikke lov. Greit nok, synes jeg. Jenta mi var kanin.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke er dumt! Min er 17 mnd og han møter som fotballspiller. Gruer meg til batman og sjørøver etc overtar, så i år, når jeg har noe jeg skulle sakt :), bruker vi ikke penger på det og kler han ut som noe koselig noe.

Skrevet

Er det noen grunn til at de ikke fikk være prinsesser og spiderman? Bare lurer.... Kanskje ikke så dumt tenker jeg? =)

Skrevet

Mindre kjøpepress, visstnok...

Skrevet

Småen skal ha Teenage Mutant Ninja Turtles-kostyme og vesla skal enter være marihøne eller cowboy-jente;-)

Skrevet

Åh? Tenkte at de fleste jenter mellom 3 og 5-6 år har jo minst ÈN prinsessekostyme hjemme. Så jeg tenkte motsatt.... Nettopp at de måtte ut å kjøpe seg en dyrekostyme.... =) Men likevel så er det noe med idèen jeg liker....?

Skrevet

Det stod at de ikke trengte å ha kjøpedrakter. Kunne ha hvit strømpebuske og genser. Feste en hale på og tegne i ansiktet. Kan også være litt greit at ikke alle dukker opp i samme antrekk. Alle småjenter vil jo være prinsesser. En føler seg kanskje litt anderledes dersom en dukker opp i kanindrakt blandt en haug med prinsesser. Jeg vet ikke. Bare noe jeg tenkte på...

Skrevet

Ja, mye sant her.... =)

Lurt tips som jeg tar med videre til "min" barnehage. Takk!

Skrevet

Barnehagen til ungene har ikke hatt karneval og jeg har enda ikke hørt noe dato for når det skal være, men blir sikkert i slutten av måneden...men det var snakk om at noen foreldre hadde klaget på kjøpepress og at de muligens skulle ha utkledning i gamle klær istedenfor. Men så da må de jo få samlet nok gamle klær til hele barnehagen på 100 unger og det spørs nå...

Syns uansett det er utrolig dumt om dem velger det istedenfor karneval. Jeg har kjøpt 3 kostymer til 230 kr jeg...det er ikke veldig dyrt mener jeg da...

Skrevet

Det kan du godt :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt en dinoaurdrakt til mini og en biedrakt til tuppa. Kjøpte i tillegg en spiderman-drakt til mini, men den blir han ikke å bruke på karnevalet..om det skulle bli karneval:...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...