MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har rier, og i forbindelse med de har jeg en brennende følelse i lårene... Lurte på om jeg da kan forsøke med 2 paracet for å se om det tar litt av smerten (ikke rie-smerten- så optimistisk er jeg ikke )?? Eller har det noe å si dersom jeg ønsker epidural i løpet av fødselen??
NormaJean Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 kan ikke se noen grunn til at dette skulle ha noe å si for epiduralen din. På sykehuset gir vi jo paracet til pasienter som skal operere og få epidural. Bare ta det du.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Takk for svar Da skal jeg grave litt i medisinskapet...
NormaJean Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 men betyr dette at du skal føde snart da???? Så kult. grattis. lykketil.........
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 håper det... Har hatt rier med 8-10 minutter mellom i hele dag, begynte svakt, men nå er det slik at jeg må puste meg igjennom.. Så nå vil jeg bare ha de litt tettere og litt vondere, slik at jeg kan bli helt sikker på at det virkelig er fødsel
anne* Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Paracet kan du ta, men ikke ibux! (ibux får en ikke lov å ta før forestående operasjoner etc. Tror det er fordi det er blodfortynnende.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå