selfangerkjerringa Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Han sitter her og er syk og har øbbiøsli feber... men termometeret viser 35.3... hehe... kanskje kjøpe nytt termometer imorra?
Sentralstøvsugeren Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Skummelt......men mennene har som regle de dødlige variantene, eller hur!
selfangerkjerringa Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 hehehe... han ser ikke det minste sjokka ut neida - han er ikke akkurat farlig syk. Men burde nok hatt litt mer enn 35 grader ja. Har hatt en mistanke til det termometeret ei stund, men har liksom ikke huska å kjøpe nytt enda. Nå fikk jeg en påminnelse.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Om han har målt under armen så skal dere jo legge på en grad da, og da har han jo helt normal kroppstemp!
ApriIbaby Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 hehe-trodde trmometeret her hadde røket da gubben hadde 41,6. Men neida...Han kunne ikke snakke eller gå...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 åh, den er faktisk ikke helt unormal temperatur! slv ligger jeg rett rundt 36, litt under eller litt over! begynner jeg å komme over 37,5 så er jeg syk:o) du får ta tempen i rumpa på¨han, da blir tempen ihvertfal nøyaktig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå