KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Argh... Nå begynner jeg å bli lei av konstant gulping på lillegutt!! De siste ukene har han gulpa dagen lang... Mener jeg har hørt noe om at Nan er en typisk "gulpemelk", stemmer dette? Hva burde vi gjøre? Bytte mme, eller hva? Isåfall, hvem merke er da best å bruke? Sønnen vår er altetende, så alt går ned for å si det sånn... Så lurer på hvem andre mme merker som er best... Å hvis vi ender opp med å bytte, så kan vi vell fortsatt bruke for eks. Collett mme, i Nestlè maisgrøt? Eller? På forhånd, takk for svar!:-)
Venter og venter... Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hei! Vi har også hatt problemer med gulping med gutten vår. Vi har prøvd vanlig NAN, NAN fra apoteket, Hipp, Enfamil AR (som skal være mot gulping). Men det som "reddet" oss var Nestargel. =) Det er ett tykningsmiddel man har i vannet rett etter det har kokt opp. Man får kjøpt det på apoteket, men man må spørre etter det fordi dem har det bak disken. Ihvertfall på vårt lokale apotek da... Jeg kan jo ikke garantere at dette hjelper gutten din, men det hjalp ihvertfall oss! Absolutt verdt ett forsøk! Lykke til! =)
"husmor"med lille Nora Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Nora gulper minder nå. bruker NAN2. men hu gulper mye av de andre og. hun har gulpet siden hun var 1 uke... med colette var det enda værre og hipp så luktet det grusomt! (lukter av nan og) men hun gulper mindre nå enn hva hun gjorde før.. men mme er forskjellig fra baby til baby. tror det bare er og prøve seg litt fram... du kan bruke hva som helst mme i maisgrøt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå