Gå til innhold

Nabbiperle i nesen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

På onsdag puttet lillegutt (20mnd) en nabbiperle i nesen. Den forsvant, enten inn eller ut...Han snakker stadig om perlen i nesa. Dermed lurer vi på om den fortsatt er inne i nesa hans,- eller om han bare snakker om et minne. Noen med erfaringer? Kan den sitte så langt opp at vi ikke ser den? Han virker ikke plaget. Vi vurderer å ring ØNH i på mandag dersom han fortsatt snakker om perla i nesen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei velve... he he perle i nesen minner meg om lillesøsteren til Marikken, hun lille Lisabeth som satte en ert i nesen vettu :-)))

Jeg vile gått til legen jeg med han jeg, bare for å vite liksom, men de sier vel egentlig at de plopper ut av seg selv...?? Ikke vet jeg, mulig jeg er fru hysteria, men jeg ville ringt ØHN og hørt hva de syns i alle fall!

Håper dere har en fin lørdagskveld, uten perler og erter og pinner i nesen.

:-)

Skrevet

Snakk om å kaste perler for svi....Eh... Lillegutt har klart å kvitte seg med perlen. Han snakket om at han hadde en gul perle i nesen og i kveld kom den i et raserianfall. Har snakket med ei på ØNH. Fikk noen tips men ble anbefalt lege til mandag. Men det slipper vi nå!

Hurra!!!!

Nå går vi for en søndag uten perler eller annet i nesen eller ørene..

God søndag til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...