Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hun er bare 3 uker men er våken i timesvis av gangen er det normalt? hun må også bysses hele tiden slitsomt
Leetha Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Ja det er normalt. Alle tror babyen bare spiser og sover den første tiden, men ikke alle gjør det. Her måtte det ammes og puppes hele døgnet de første 3 mnd, det var det som roet han. han sov ikke mer en 10-11 timer til sammen i døgnet. nå er han 8 mnd og sover 14-15 timer i døgent, alstå mer en da han var baby.....
LilleTrolle Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Kjenner til det med søvn/våketid. Lillegutt sover mer nå, 6mnd gammel, enn han gjorde som nyfødt, men han sover fortsatt lite i forhold til gjennomsnittet. Som helsesøster sa til meg: noen babyer trenger mindre søvn enn andre, det er individuelt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jepp...her var det også minimalt med sövn...slitsomt men det blir bedre etterhvert...men bare byss og bär du, hun er liten ennå, trenger närhet og kos..
Bie&babylove:-) Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jenta vår var også MYE våken som baby/nyfødt.... Jeg trodde også de sov for det meste når de er så små men der tok jeg skikkelig feil ja.... hehe... Hun var våken mesteparten av dagen, men sov hele natta så jeg skal ikke klage.... Og sånn er hun ennå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå