lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 hadde brukt 1000 kr på noe dill uten å spørre deg først? mannen min er på fylle/ski tur til trysil i helgen, og ringte nå (dritings), begynte samtalen med å si 17 ganger at han elsket meg veldig mye (noe han alltid gjør i fylla), og så sa han at han hadde dårlig samvittighet for han hadde kjøpt skibriller til 1000 kr. han var nok litt engstelig for hva jeg skulle si, selv om vi aldri krangler om penger. synes ikke det var så farlig jeg, lo litt fordi han angret sånn, hehe! han var så glad at jeg ikke var som dama til kompisen, for da hadde han fått kjeft! hehe!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2008 oi, skulle ha vært på skravle denne! sorry!
ifie Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Nei, så lenge han bruker sine egne penger og vi har nok til mat og alt det der, så må han bare kjøpe hva han vil
shimonie Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 nei så lenge han kan betale sin del av utgiftene,så får han bruke resten som han vil! hadde hatt større problemer med at han dro på fylletur en helg hehe. det blir ikke noen flere guttefylleturer til danmark på han på sommern for å si det sånn:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå