Ruttitutt :-) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er 9 uker på vei i morgen og i kveld har jeg fått vondt aller aller nederst i magen, bare på høyre sida, helt inntil hofekammen eller hva det heter. Kan minne litt om el-smerter kanskje. I tillegg stikker det veldig nedentil.... Kan dette være ligamentsmerter...? Blir litt nervøs jeg.
Jannamor Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 hvordan kjennes smertene ut da? Det kan jo høres sånn ut...
Ruttitutt :-) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 På ene sida er det stikking, men ikke stikk som går over med en gang men som varer litt. Ikke vonde-vonde, men ubehagelige.
Jannamor Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har ikke opplevd mine ligamentsmerter som stikking. Mer som likt magekrampe, menssmerter og at vimoren og båndene som holder den på skrå på hver side av magen trykker seg sammen og strekker seg ut. Hatt kanskje antydning til stikking men da mer som en kniv på en måte.... så kan nok ikke hjelpe deg da desverre
Ruttitutt :-) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Nå er nok du en god del bedre enn meg på å beskrive smerter ser jeg, he-he.. ;-) Men nå har jeg prøvd å kjenne etter for å kunne beskrive det bedre, og det jeg kan si er at det kjennes ut som om noen skraper med ei skje bortpå eggstokken omtrent, særlig da jeg strekker meg eller tar i med magen.
Miss Misantrop Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Har det akkurat paa samme maate, som en skje som skaper ubehagelig til middels vondt paa I mitt tilfelle venstre eggstokk. Har etter hva jeg har funnet om temaet slaatt meg til ro med at det er dette som er ligamentsmerter, men jeg vet jo ikke. Haaper noen kan svare bedre enn meg. God natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå