LizzyG Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jobben din hørtes spennende ut. Hva er arbeidsoppgavene dine?
Ducchini Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hei Den høres kanskje mer spennende ut en den er :-) Jeg sender farlig gods rundt omkring i verden, "bestemmer" hva som skal gå, hvor det skal gå, når det skal gå og med hvem. Alt fra 20 kg til 50 tonn (og mer), mye kontakt med transportører og tollvesen, og en del papirarbeid. Hektiske dager, men det er bare moro, oppgavene er varierte. Transport er et spennende arbeidsfelt, man kjeder seg sjeldent :-)
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 trenger man ikke utdannelse, eller hadde du bare flaks som fikk jobben? Er det vanskelige oppgaver? kan jeg spørre hva lønnen ligger på?
Ducchini Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 man trenger ikke utdannelse, men erfaring innen transportbransjen, men et sted må man jo begynne :-) Jeg hadde erfaring og litt flaks ! Oppgavene er ikke vanskelige når man kan dem, jeg klødde meg en del i hodet i førsten,, det er et enormt regelverk å sette seg inn i, men ettervært kan man systemet og litt av regelverket (man har seff bøker man slår opp i, kan jo ikke huske alt) det enkleste er fortolling, det lærer man på 2 min :-) Lønna ligger på rundt 300-350, avhenging av erfaring/kompetanse, men det kommer også litt an på hvilket firma man jobber i, Lønnen er helt grei, men skulle gjerne hatt mer seff, he he Hva jobber du med?
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Jobber som prosjektsekretær i byggebranjsen.
Ducchini Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Høres også ut som en spennende og hektisk jobb hva er dine arb.oppgaver? er lønnen bra? kanskje vi skal bytte, hihihi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå