Caboom Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jeg var på kontroll i dag og det var kjempe koselig...fikk høre den lille for første gang,såååå fint...men så skulle hun til å måle....og hun målte gang på gang,og sa at det ikke stemte....hun lurte på om jeg kunne være lengre på vei,men er jo helt sikker på første mensdag i siste menstruasjon....er 16 uker,å målet var på 19....hva skjer....ble litt bekymret...livmora er jo så stor allerede......
En snupp - og en knert i magen Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Kanskje det er to der Eller så kan det jo hende den mensen var noe annet? Festeblødning eller noe. UL blir jo spennende da!
Caboom Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 men hvis det hadde vært to,ville dem ikke funnet to hjertelyder da.....hmmm....nervøs jeg....
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Det trur jeg ikke..men du skal vel snart på UL? Blir veldig spennende det da, tenk om det er to små søte inni der:) Lykke til!!
Caboom Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Skal på ultralyd 27 februar.....er alenemor til ei,og blir det til den i magen også...eller de....hjelp....slitsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå