Gå til innhold

hvor mange ml??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm.. litt dumt spm, vet det såklart avhenger av ungen individuelt.. men noen som vet sånn ca hvor mye ei jente på 5 uker spiser til ett måltid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på om det er alt fra 100-160 ml??

Skrevet

gutten min på 6 uker spiser/spiste ihvertfall alt mellom 80-130 ml til ett måltid. tror de kan spise sånn mellom 80-160ml, men det varierer nok mye=)

Skrevet

Ho skal spise ca: 15% av antall gram ho veier delt på antall måltider ho har per døgn. Dette lærte jeg ihvertfall på fødepoliklinikken =)

Skrevet

min gutt blir nå 8 uker om ett par dager, han spiser alt fra 40 ml til 150 (sjeldent) men som regel rundt 100... låg vel rundt 80 når han var 5 uker... han spiser når han er sulten han da, så d r ikke sånn d var før i tiden m 4 timer mellom hvert måltid... noen ganger går d 1 1/2 time og andre ganger 4, på natt så kan d gå 6-7 timer..

dette ble litt mer enn du spurte om, men d jeg prøver og si er at han spiser litt variert, alt ettersom hvor lenge siden sist osv

Skrevet

tusen takk dere:) lurte fordi vi har lyst til å venne vesla til å ta flaske,i tilegg fra å amme da.. ammer hver dag,men pappaen kunne tenke seg å mate henne med flaske innimellom.. greit å vite sånn ca hvor mye jeg evnt må pumpe for ett måltid,men det finner jeg jo ut etterhvert.. pumpet ut ca 120 ml istad,og det forsvant glatt:)

pappaen syntes det var kjempe koselig å mate henne,så tror jeg kommer til å la han få "endel av kosen innimellom":)

Skrevet

høres kjempehyggelig ut, så fint at dere koser dere sånn :-)

veldig greit at hun tar flaske, gjør alt mye mer lettvint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...