cec85_med_Mariellgullet Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hei alle sammen I dag hadde jeg en stor krangel med samboeren. Vi har en datter på 15 mnd. Hun har vært litt forskjølet og dårlig og vi begynner å bli litt syke, lite søvn om nettene osv.. Han legger seg alltid sent om kveldene, han jobbet som bartender før, men har sluttet med det nå, skal begynne å jobbe dagtid i midten av februar. Han legger seg seint nå fordet og står opp seint, jeg må ta ansvar alene! I dag startet jeg sent på jobb og føler meg ikke så bra, så prøvde å få han opp i 11 tida!han var ute kvelden før, men det var han sitt valg, så jeg ble sindt!så sto han opp,og jeg gikk å la meg i en time, så kom han inn å vekte meg, sa at han måtte slappe av litt til, da ble jeg sinna, vi har hatt hundre krangler om dette før! However: Jeg skrek i dag, han skrek, jeg dyttet, Jenta mi så jo alt dette, gråt ikke eller noe, men jeg er redd hun blir skadet jeg, uff, føler meg som en dårlig mor! Men er ikke så lett og ikke heve stemmen noen ganger altså... Trenger trøst jeg nå
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2008 ingen som vil svare meg?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Sitter og tenker på hvordan jeg skal svare deg... For det første; synes ikke du skal føle deg som noen dårlig mor, selv om det sprekker en gang i blant. Det viktigste er at jenta di opplever at hun har et trygt hjem, med forledre som er glad i henne. Skjønner at du er sliten nå, vet hvordan ting kan samle seg opp og til slutt renner det over. Får inntrykk av at samboeren din ikke er av den mest voksne typen, men det er ikke noe du får gjort noe med i utgangspunktet. Disse greiene må dere bare ordne opp i når dere begge er uthvilte og oppegående, hvis ikke ender det bare nok en gang i en krangel (dette vet jeg ALT om, tro meg..) Ta vare på deg selv og jenta di, og sambo når ting har roet seg litt =) Vet at ting kan føles uoverkommelige, men jeg vet også at de vanligvis ikke er det! Lykke til, og stor klem
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk for et flott svar, fikk tårer i øynene her:) Takk:)
Sentralstøvsugeren Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg vet ikke helt om jeg skjønte alt......HAn jobber ikke som bartender nå, men legger seg alikevel sent og mener han da bør få sove lenge og du alltid stå opp med barnet?
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 ja, fordi han mener at det er vanskelig å forandre sovemønster på 1...2....3...han ringte meg istad å sa at han skal love å skjerpe seg, så vi får se, har hatt nok krangler kan man si!Han er 29 og jeg 22 han sier jeg er ung, men han er umoden selv også!En dame på 30 hadde kasta han ut for lenge siden, hehe, huff! Jeg håper det går bra med oss, pga lille jenta vår. Huff, tenker mye om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå