Gå til innhold

Dere som ikke har utdanning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke jobber har dere..? Og er dere fornøyd/trives?

Lurer siden jeg er under utdanning, men ikke vet helt om den går i boks.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som prosjektsekretær. Trives veldig godt. Har gode frynsegoder:)

Skrevet

Jeg er slave på et kontor. Venter nå utålmodig på at et år skal fly forbi så jeg kan starte på advokatsekretærutdanning (og være litt bedre betalt slave på et advokatkontor;P )

Skrevet

Jobber som personlig assistent. Tjener helt greit, og får muligheter til å være med til utlandet å dra inn en del penger. Men jobben er hardt belastende for ryggen min så jeg skal finne meg noe annent til høsten.

Tenkte å heller gå hjelpepleier over 1 år å så jobbe som det 1 år å så gå sykepleien.

Skrevet

Jobber på sentralbord/resepsjon + har et hav med forskjellige andre oppgaver også. Trives godt i jobben, men det er en selvfølge at jeg skal utdanne med med tid og stunder, jeg trenger å kunne få utfolde meg kreativt, det har man ikke mulighet til i en slik kontorjobb.

Lønnen er ganske grei i grunn da, med tanke på at jeg ikke har noen utdannelse eller erfaring, men jeg vil ikke ha slik lønn resten av livet :)

Skrevet

Jeg har fått jobb i dag faktisk :) Som skole assistent på en u. skole. Lønnen er helt grei når du tenker på hvor mye fri man egentlig har. Kjempe kjekke arbeidstider for oss med barn og altid fri i ferier ol.

Skrevet

Jeg er butikksjef, og stortrives, aldri en kjedelig dag! Varierte arbeidsoppgaver, har jo både ansvar for salg, vaktlister, vareplassering, følge opp kampanjer, lokal markedsføring, fakturaoppfølging osv.. Hyggelige kollegaer, og møter masse forskjellige mennesker både blant selgere og kunder...

Hadde det vært litt bedre betalt, hadde jobben vært helt perfekt!

Skrevet

barnehage :) trives godt der men er sykemeldt for en lengre periode derfra (psyken + graviditet)

Skrevet