Gå til innhold

Dere som ikke har utdanning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke jobber har dere..? Og er dere fornøyd/trives?

Lurer siden jeg er under utdanning, men ikke vet helt om den går i boks.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som prosjektsekretær. Trives veldig godt. Har gode frynsegoder:)

Skrevet

Jeg er slave på et kontor. Venter nå utålmodig på at et år skal fly forbi så jeg kan starte på advokatsekretærutdanning (og være litt bedre betalt slave på et advokatkontor;P )

Skrevet

Jobber som personlig assistent. Tjener helt greit, og får muligheter til å være med til utlandet å dra inn en del penger. Men jobben er hardt belastende for ryggen min så jeg skal finne meg noe annent til høsten.

Tenkte å heller gå hjelpepleier over 1 år å så jobbe som det 1 år å så gå sykepleien.

Skrevet

Jobber på sentralbord/resepsjon + har et hav med forskjellige andre oppgaver også. Trives godt i jobben, men det er en selvfølge at jeg skal utdanne med med tid og stunder, jeg trenger å kunne få utfolde meg kreativt, det har man ikke mulighet til i en slik kontorjobb.

Lønnen er ganske grei i grunn da, med tanke på at jeg ikke har noen utdannelse eller erfaring, men jeg vil ikke ha slik lønn resten av livet :)

Skrevet

Jeg har fått jobb i dag faktisk :) Som skole assistent på en u. skole. Lønnen er helt grei når du tenker på hvor mye fri man egentlig har. Kjempe kjekke arbeidstider for oss med barn og altid fri i ferier ol.

Skrevet

Jeg er butikksjef, og stortrives, aldri en kjedelig dag! Varierte arbeidsoppgaver, har jo både ansvar for salg, vaktlister, vareplassering, følge opp kampanjer, lokal markedsføring, fakturaoppfølging osv.. Hyggelige kollegaer, og møter masse forskjellige mennesker både blant selgere og kunder...

Hadde det vært litt bedre betalt, hadde jobben vært helt perfekt!

Skrevet

barnehage :) trives godt der men er sykemeldt for en lengre periode derfra (psyken + graviditet)

Skrevet

Jeg er shipping co-ordinator, trives godt, hektiske dager. lønnen er helt grei

Gruer meg aldri til å gå på jobb nei :-)

Skrevet

Oki:) Sekretærjobber.. Jeg utdanner meg til å bli helsesekretær nå..Men er masse med selve helse-delen jeg ikke helt mestrer pga egne negative erfaringer.. Men om jeg får kontordelen i boks dette året, vil jeg tro at jeg kan finne meg en grei jobb som sekretær ett sted..

Blir bare litt bekjymra for fremtiden når skolen går litt til H...:s

Noen som jobber på kles/sko butikk? Og er det gøy?

Skrevet

Godt å se at der fins mange muligheter, også for folk uten en spesifikk utdanning!!:)

Skrevet

Jobber i barneutstyrbutikk og stortrives! Lønna er ikke noe å bli feit av, men jeg elsker jobben min, og det synes jeg er viktigst!

Utdannelsen min er 2 årig videregående, baker og konditor, men fant fort ut at det ikke var meg... Har skikkelig examenskrekk,, så jeg takler ikke det å gå på skole... Gruer meg og stresser for mye med examen, så jeg klarer rett og slett ikke å lære noe!

Skrevet

Akkurat nå jobber jeg som vikar på et lager, kjempe morsom jobb å jeg stortrives. Men skal bare jobbe der ut februar, for har fått meg ny jobb å begynner i den 3.mars. Grue gleder meg veldig. Blir min første faste jobb 100% faststilling med bra lønn i forhold til alderen min, null utdanning og butikk.

Skrevet

assistent på sykehjem! trives! blir vel hjelpepleier etterhvert, og forhåpentligvis sykepleier med tiden.

Skrevet

Det hørtes vanvittig morro ut:)) Selge barneutstyr!:-D

Totalt enig med deg, det er trivselen som teller! Har man en inntekt man klarer å leve på, er det nok- sånn egentlig.

Føler liksom bare det at alle HYYLER ut at en MÅ ha en utdanning for å være velykket!! Godt å se at flere her inne beviser at det må man ikke!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...