Anonym81 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Når begynte dere å trene igjen etter fødsel, og hva slags trening var det da? Vet man liksom skal vente 6 uker, men føler at formen er bra og lurer på å begynne med aerobic i neste uke (4 1/2 uke etter fødsel).
Frk. Vable Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg var også supergiret etter fødsel, men ventet 6 uker før jeg begynte. Begynte med sykling (ergometersykkel). Tror man skal være litt forsiktig med å trene før det har gått 6 uker, ihvertfall hvis man ikke er vant til å trene (jeg var ikke vant til det). Og ihvertfall med øvelser som går på bekkenet, tror jeg. Det må jo på plass igjen.. Jeg gikk forresten hyppige turer etter bare en uke, da!!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Prøv å gjøre litt yoga og gå litt. Ikke verdt å ta sjansen på at det går greit når det er 6 uker det er vanlig at det tar for sår og muskler å bi bra nok:)
Anonym81 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Er vant til å trene fra før da, og har gått min. 2 timer på tur kvar dag fra 1 uke etter fødselen. Hadde litt bekkenplager i svangerskapet, men merker ikke mye av det nå. Har vert litt på ski (langrenn) og det har gått bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå