Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Altså, har han skrevet navnet deres under in relationship with etc Er det bilder av dere?
Groosalugg Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er nevnt der ja, hadde jo vært merkelig hvis ikke liksom. Bilder av meg har han ikke, men det tror jeg ikke jeg hadde likt heller da.. Vil ha kontroll selv over hvilke bilder som blir lagt ut av meg.
Amanda- Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 det står at han er forlovet med meg. og noen bilder.. men han spurte før han la de ut..
Tommage♀♂ Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Står at han er i relationship med meg ja. Ingen bilder, han har ikke lagt ut andre bilder enn profilbildet sitt
FuckFace Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Facebook er for fjortiser, syns jeg! Se nå på alle "problemene" som dukker opp ifm. facebook? Skriver typen din ditt og datt, har han bilder av andre damer, bla bla bla... En god grunn til å ikke være på Facebook! Holder meg unna denslags nymotens EDB!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Hadde han vært på facebook hadde jeg ledd så lenge at jeg ikke kunne vært sammen med ham lenger. Barneleiker.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Japp, der står det at han er forlovet med meg, og han har bilder av meg/oss der og ja
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Hvorfor gidder du å svare på dette innlegget da_ Totalt uinteressant for de fleste andre at du ikke er på facebook... kjæresten min har skrevet at han er i et relationship med meg
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Jeg vil også svare på dette innlegget: jeg er ikke på facebook
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Står vi er forlovet ja. Han har ingen bilder ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå