Gå til innhold

Bruker alle, unntatt meg, mascara her eller? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mascara, men det er omtrent det eneste jeg bruker også:)

Skrevet

Jeg bruker stort sett alltid mascara når jeg forlater heimen.

Skrevet

Jeg bruker det hvertfall.... :)

Skrevet

Bruker ingenting av sminke..

Skrevet

ikke jeg. jeg leste et sted at og gå uten maskara i norge var det samme som og gå ut i tøfler. og det fik meg til og få lyst til og gå i tøfler :-)

(bruker det når jeg skal ut på byen da)

Skrevet

Jeg gjør det ja.. Har fryktelig lyse øyevipper, så jeg ser ganske usminket/uflidd ut uten.. Hender jeg farger øyevippene mine om sommeren, da går jeg mer uten maskara..

Skrevet

Jeg bruker heller ingen form for sminke. Synes det er morsomt å høre om folk som ikke greier å gå utenfor døra uten å ha sminka seg for dagen :) Greit nok å pynte seg altså, men. Det virker litt "sykt" å være så avhengig av ansiktsmaling, som pappaen min kaller det :P

Hm, kanskje jeg skal skaffe meg et par gode tøfler i samme slengen ja....?

Skrevet

Bruker det bare hvis jeg vil pynte meg litt. Ellers bruker jeg ikke sminke i det hele tatt. Bruker bare mascara. Med mere sminke føler jeg meg rett og slett uvel.

Ikke kan jeg legge sminke heller, så det er like greit å la det ligge ;o)

Skrevet

Det er veldig sjeldent jeg bruker noen form for sminke. Har sorte øyenvipper fra før så ser ikke vitsen med å bruke det til vanlig.

Skrevet

Jeg går i alle fall svært ofte uten sminke av noe slag.

Av og til bruker jeg litt mascara, men det der gidder jeg da ikke hver dag. Må innrømme jeg ler litt - i alle fall inni meg - når jeg hører folk sier at de ikke engang henter avisen uten at de har sminka seg. Uten å være ferdigsparkla, tenker jeg da.... Nei, hvis folk ikke tåler trynet mitt uten sparkel, så får de heller si ifra, så kan jeg bestemme meg om jeg hiver ut dem eller om jeg går ut sjøl.

Skrevet

Jeg bruker ikke sminke jeg da...

Skrevet

Ikke jeg heller..

Buker kun når jeg skal ut på byen eller i selskap..

Altså en veeldig skjelden gang..

Skrevet

VAnligvis bruker jeg ikke mascara, men nå mot slutten av graviditeten føler jeg et stort behov for å freshe meg litt opp, så nå blir det mascara og litt rouge flere ganger i uken.

Skrevet

Bruker ingenting til daglig, men bruker mascara hvis jeg skal på fest/brullup ol

Skrevet

Så bra at det er flere av oss da:)

Jeg syns mascara er så upraktisk, den vannfaste er skikkelig seig og ekkel og den vannløselige er upraktisk i fh til regnvær (ja, jeg liker å gå tur i regnvær uten paraply), svømming, trening osv. Derfor bruker jeg ikke, selv om jeg sikkert hadde vært dødspen med det på, ha ha:)

Og så føles det som jeg konstant har rusk på øyet med mascara da.

Skrevet

Da har du ikke prøvd de rette typene ;)

Skrevet

Jeg har prøvd ganske mange typer:)

Men nå har jeg ikke så lyst å begynne med det heller, har jo klart meg såpass fint i 27 år uten:)

Skrevet

jeg bruker ikke sminke jeg da.. synes det klør og stikker.

Skrevet

hehe.. Jeg mente jo ikke ar du burde begynne heller :)

Bare at det finnes mange kjempegode maskaraer som ikke klumper, ikke svir og ikke stikker, hehe.. Men jaggu finnes det mange elendige også!

Skrevet

Har sminket meg to ganger siden lillegutt kom (dåpen og julaften).

Før han ble født sminket jeg meg stort sett hver dag, mascara og sånn blyant på øyenbrynene. Blir nok litt mer av det til sommeren og når det blir tilbake til jobb/skole.

Skrevet

...har forresten veeeldig fine tøfler, turkise :P

Skrevet

He he:)

Nei, jeg som prøver å være sååå spesiell og gå uten. Ikke at noen ser forskjell,.. hmpf.

Skrevet

Jeg går ikke utaforr døra uten sminke.Det er fordi jeg har brukt det så lenge jeg kan huske (og ja jeg starta sikkert altfor tidlig), og jeg ser ut som en sopp uten!!! :P

Skrevet

jeg bruker ingen sminke.. utenom når jeg er på fest eller noe..da har jeg litt mascare og litt øyenskygge..og lipglos..men til vanlig ingenting..er så pen uten eg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...