Gå til innhold

Brystpumpe..hvilken anbefaler dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har manuell Avent pumpe, men synes ikke den er noe særlig, det er ubehagelig, og jeg får nesten ikke ut noe. Får ut mye mere ved håndmelking jo... Er det noen som har erfaring med andre pumper? Er elektrisk bedre?

Og så lurer jeg på hvis jeg eventuelt håndmelker, er dette hygiensik nok om jeg er nøye med å vaske hender, og pumper over i steril beholder.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde Avent Manuell slik som du har.. Syns den var grei nok, men var uheldig å glemme den i panna så den kokte seg i stykker... Så har jeg noen venninner som har diverse pumper - nå har jeg 3 pumper i hus, en medela manuell og en elektrisk + en annen manuell som jeg ikke vet hva heter.. Men saken er den at alle disse tre er det største bosset jeg har vært borti! Takke meg til Avent sin sier bare jeg. Men nå er babysen 3,5 mnd og det er sistemann - så jeg føler det er så unødvendig å bruke penger på å kjøpe en ny..

Så lenge du vasker hendene som du sier over er det sikkert helt greit å håndmelke:)

Skrevet

Jeg har medela s elektriske pumpe og er kjempefornøyd! Den stimulerer utdrivningsrefleksen til å begynne med og når melka renner kan man justere vakumet til hvor mye trykk/sug man vil ha! Kan absolutt anbefales spes til å begynne med da man kanskje har litt vondt i brystene pga spreng osv.... Skånsom og effektiv...

Har også Avent s manuelle pumpe og jeg syns den fungerte bra etterhvert når man er litt mer "herda" i brystene... hehe... Klarte ikke bruke den til å begynne med, men nå syns jeg den også fungerer supert.

Skrevet

Avent sin elektriske har vært helt super-duper for meg!!! har vært behagelig og effektiv hele tiden, fra start til slutt!! Boasson må IKKE kjøpes- helt forferdelig- torturredskap!

Skrevet

Avent sin elektriske er helt topp =)

Skrevet

Har Avent manuell og Medela sving som er eletrisk. Fungerer forsåvidt bra begge to, men dersom en skal pumpe ofte og er slik som meg som må jobbe litt for å få ut melken, anbefaler jeg den eletriske. Ble utrolig sliten i hendene av å bruke den manuelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...