Trønderbærta Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 ..på den første turen på sjøen siden vi ble sammen, så nå er jeg alene i EN måned, jeg har aldri vært alene så lenge før, så dette blir en prøvelse for meg ja ) Har to barn da på 2 år og 5 år. Det største problemet blir vel det å måtte ha så masse barnevakt ettersom jeg jobber en del kvelder og helger, men har mamma og søstersen like i nærheten, og svigermor og svigersøster ikke så veldig langt unna, så det ordner seg jo alltids, bare litt kjipt da!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 oj det var lenge.. den første uken er verst, men så går det seg til. håper de flyr avgårde : ) godt du har familie i nærheten da..
Frk. Vable Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Jepp, første uken en verst... Min samboer jobber offshore, men er "bare" borte 14 dager i slengen. Men vi traff hverandre da jeg også jobbet offshore, så jeg er ikke vant til annet. Man blir vant til det etterhvert! Og så er det jo litt deilig å være alene litt om kveldene etter barna er lagt og..
Trønderbærta Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Håper bare at det ordner seg slik at jeg får meg dagtid jobb nå da, har vært masse styr på jobben i det siste, så har sagt til sjefen at jeg ikke vil fortsette, men har ikke råd til å vente i 8 uker på penger, så jeg ville ha sparken. Så er det bare å få orden på sovinga til minstemann, som er våken til kl 22-23 på kveldene for tiden, og nekter å ligge alene. Så da er det bare å krysse fingrene framover ) Ser fram til at alt er ordnet da, og synes dette blir en spennende utfordring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå