Gå til innhold

Da har samboeren dratt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..på den første turen på sjøen siden vi ble sammen, så nå er jeg alene i EN måned, jeg har aldri vært alene så lenge før, så dette blir en prøvelse for meg ja :o)

Har to barn da på 2 år og 5 år.

Det største problemet blir vel det å måtte ha så masse barnevakt ettersom jeg jobber en del kvelder og helger, men har mamma og søstersen like i nærheten, og svigermor og svigersøster ikke så veldig langt unna, så det ordner seg jo alltids, bare litt kjipt da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj det var lenge.. den første uken er verst, men så går det seg til. håper de flyr avgårde : ) godt du har familie i nærheten da..

Skrevet

Jepp, første uken en verst...

Min samboer jobber offshore, men er "bare" borte 14 dager i slengen. Men vi traff hverandre da jeg også jobbet offshore, så jeg er ikke vant til annet. Man blir vant til det etterhvert! Og så er det jo litt deilig å være alene litt om kveldene etter barna er lagt og.. ;)

Skrevet

Håper bare at det ordner seg slik at jeg får meg dagtid jobb nå da, har vært masse styr på jobben i det siste, så har sagt til sjefen at jeg ikke vil fortsette, men har ikke råd til å vente i 8 uker på penger, så jeg ville ha sparken.

Så er det bare å få orden på sovinga til minstemann, som er våken til kl 22-23 på kveldene for tiden, og nekter å ligge alene.

Så da er det bare å krysse fingrene framover :o)

Ser fram til at alt er ordnet da, og synes dette blir en spennende utfordring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...