Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 dere som får det, det stermmer vel ikke helt at de ikke er planlagte? dere veit vel at dere må bruke prevensjon? selv om dere ammer:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Nå ble eg gravid når eg ikke ammet heller. gikk på p.pille.. så min var langt fra planlagt. men det beste som kunne skjedd;)I
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Totalt fullstendig uplanlagt. Gikk på p-pille som ikke var glemt en eneste gang. Var virkelig noe jeg passet på. Vi hadde nettopp blitt sammen eller nesten ikke det heller pluss at vi bodde på to forskjellige plasser i landet. Så jeg hadde angst for at det skulle skje. Passet liksom ikke med noenting. Men det gikk visst ann å bli det alikevel, og gleden ble stor med tiden. Nå bor vi sammen og har det helt topp alle tre. Det eneste som er sikkert er jo total avholdenhet. Så sånn kan det gå:-) Kjenner forøvrig ei som var dobbelt gardert. Gikk på p-piller og brukte kondom på en one night... :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg har en hormonfeil som gjør at jeg mest sansynlig ikke kunne bli gravid på naturlig vis så da var det jo liten vits å bruke prevansjon! Så jeg og sambo tenkte som så at jaja.... Da bruker vi jo ikke det og etter 3 mnd! hang jeg over do og spydde hele dagen og ja, jeg var plutselig gravid gitt.... hoho... Så feil kan man ta.... Var absolutt ikke planlagt, men så klart, vet jo at man aldri skal si aldri....
nissemor79 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Begge mine jenter er ikke planlagt.. Da jeg ble gravid med nr.1 tok jeg p-piller(IKKE glemt noen) og med nr.2 tok jeg p-sprøyte.. Så kroppen min kjører sitt eget løp=) Men er KJEMPE glad for det i dag,ville ikke vært foruten dem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå