Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager før ikm med morgen urin og cb digital. Fikk "ikke gravid". Noen som har opplevd dette og likevel vært gravid?? Begynt å miste litt håpet. Var så sikker denne gang, men nå tenker jeg at det bare var innbilning!

Hva er sannsynligheten for at den kan slå positivt inn senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager før ikm, da er det fortsatt muligheter. vent til ikm og test på nytt da, du kan produsere veldig lite hcg så tidlig, det står på testene at de ikke er 100% sikre før ikm. jeg krysser fingrene uansett

Skrevet

Som nevnt over så ville jeg ha testet igjen om 3-4 dager;) Er jo så individuelt hvor mye Hcg man produserer .. noen får positiv test tidlig,mens andre ikke får positiv før noen dager etter IKM.. *krysser fingrene for deg* :D

Har du noen symtomer da?=)=)

Skrevet

ja, masse! haha, men det har jeg hatt før! uten å være gravid... men dette er min første pp etter p-pille slutt, så tviler litt da. Men hadde vannvittig vodt i magen rundt e.l, og så igjen en liten uke senere. Var så ømt at jeg nesten ikke kunne gå med bukse. haha. Men vi får se!

Skrevet

Er første pp'en min også... sluttet med p.pillen like før jul..hadde en mens og så var prøvingen i gang:) Hadde veldig vondt i magen rundt EL og påfølgende uken...men så forsvant alt.. og for noen dager siden kom det tilbake+ bittelitt ømme pupper/stikking... har ikm 15.:) Spennende:)

Meen, det måå jo nesten være en grunn til at du er så øm i magen da... håper det er en spire der da:D lykke til ;)

Skrevet

Takker for det! Lykke til til deg oxo! Tenker at jeg har vondt mest fordi kroppen jobber med å få syklusen i gang, men må inrømme at jeg kommer til å bli skuffet hvis jeg får flere negative!

Noe jeg helt sikkert gjør... Har jo vanvittig flaks hvis jeg klarer det på første!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...