babygullz <3 vilde Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Kan flyving utløse spontanabort?
miobell Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 jeg tok fly da jeg var 4+5. Gikk bra og legen sa det var helt ok så lenge jeg ikke var i en spesiell risikogruppe.. Hør med legen du om du er veldig usikker, men er nok ikke noe problem ;-) Jeg er i uke 8 nå og fikk i dag se et bankende hjerte på innvendig ul, så med meg gikk det strålende
babygullz <3 vilde Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 jeg er 5+3.... Jeg tror ikke jeg er i noen spesiell risikogruppe? Har hatt forandringer i celleutviklingen og fått beskjed om at jeg bør ta en ny celleprøve nå i di nærmeste dager...
vanillaface Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har ikke hørt at flying skal utløse spontanabort, men at mot slutten av svangerskapet kan trykkforskjeller i lufta fremskynde fødsel?? De fleste selskaper vil ikke ha gravide ombord de 3-4 ukene av sv. sk.
lin76 Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Artikkel om dette her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322877 Oppsummert: Viss du er sunn og frisk og svangerskapet går bra, er det ikkje farleg. Lukke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå