gullets mamma Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 har barn på 2 år som ikke kan pusel puslespill og putte klosser i rett hull i esker?Min gutt kan nemlig ikke det.Hva skjer på 2 års kontrollen da siden han ikke kan dette?Må han sjekkes noe mer da?
gullets mamma Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2008 ingen som har peil på hva som vil skje på helsestasjonen med oss???Er litt bekymret jeg
to jenter og ett gull i magen Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 jenta mi klarte ikke det når hu var 2. å er hu 2,5 og jeg har ikke sjekket om hu klarer nå. kan hende hu gjør det i bhg,
to jenter og ett gull i magen Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 he he:)) ikke bryr jeg meg om sånne småting heller forresten:)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Hmm.. Kan jo være det bare er interessen det skorter på? At han ikke gidder liksom? Hvis han prøver, og dere viser og han alikevel ikke lærer, så er det jo kanskje litt merkelig. Men for all del, unger er jo forskjellige! Er dette det eneste området han ligger litt etter på? I så fall tror jeg ikke du trenger å bekymre seg veldig..
gullets mamma Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 takk for svar!Han har vært litt sen i alt egentlig.men han er en veldig forsiktig gutt.Han begynte ikke å gå før han virkelig kunne det.Ingen småstabbing her.han bare reiste seg opp en dag og gikk over gulvet.Han utvikler seg litt i rykk og napp.Men helsestasjonen har masa så fælt tidligere.Blir så trist og lei da.De masa veldig på at han var sen med å gå.Begynte å gå da han var 18,5 mnd....Jeg kan tenke meg at de kommer til å mase om ferdighetene hans nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå