Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 som jeg fikk der..................å, gud, ....himmel. Fy søren, hvordan får du det til? Uansett, uten å si for mye, så Tusen takk for opplevelsen du gav meg i dag. Et stort og langt *smaaaaaaask* Gleder meg til neste gang=)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Ja jeg vet, men skal jeg fortelle deg en hemmelighet, jeg er ikke den eneste, og I`ll like it.=)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Hvor mange alter egoer har du egentlig, Yppert??
Cat.68 Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Har du også fått prøve sengen hans??? Fy søren altså. NÅR blir det MIN tur?? Hæ, Hæ???
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Vet du cat. Jeg lurer på om jeg skal ta yppert under armen å tan med hjem jeg. Fytti katta tenk å hatt den dreisen på ting a. Ikke nok med det, men i stolen også=) Nei nå må jeg ikke røpe for mye,for når yppert logger på litt senere etter en uttmattet dag, ja da må jeg løpe he he
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Hehe, i alle fall TRE alter egoer, ser jeg! Kommer det ei "kjerring" til og skryter av deg er vi straks opp i fire. Snakk om å ha god tid! Hvordan er forresten en "utmattet dag"?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Har han fremdeles Donald-trekket med gule og brune flekker på?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 La nå Ypperten få slappe av litt så kommer han nok utover kvelden etter en lang slitsom dag he he=)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Å nei, luxus vennen, luxus..........da snakker vi på høyt nivå her.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 What the hell??? For noen skitne, skitne tøser dere er. Fytte rakkern.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #17 Skrevet 8. februar 2008 Yeah, Yeah whatever. Men seriøst altså... Du vet... ehh... liksom... Nei glem det;)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #20 Skrevet 8. februar 2008 He he, egentlig nei, og da er jeg ærlig, he he, kommer nok av vinen det. Men fyr løs snuppa
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #21 Skrevet 8. februar 2008 Nei, nei. Nå misforsto du. Jeg er nysgjerrig på hva du og Yppert har bedrevet i hans seng! Hihi;)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #22 Skrevet 8. februar 2008 Å ja...hihi. Kan gi noen stikkord som.....(ps må passe på i tilfelle yppert leser dette slik at alle detaljene ikke blir røpet hehe,latteren er det rødvinen som har skylden for) Gud hvor begynner jeg hen hihi...Seng, varme, masse sinnsyke gode bevegelser, himmelen, en annen verden, stimulanse.......................................bla bla bla endte med at da jeg reiste meg opp var jeg ør og svimmel....
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #24 Skrevet 9. februar 2008 Herregud............ærlig talt, masasje kan ikke sammenlignes en gang med dette. Han fikk meg til en annen verden da=) Takk igjen
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #25 Skrevet 9. februar 2008 Ååååå, jeg vil også bli tatt med til en annen verden.. Merker misunnelsen sprer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå