Gå til innhold

Senga di Yppert er bare helt rå og den varmen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg fikk der..................å, gud, ....himmel.

Fy søren, hvordan får du det til?

Uansett, uten å si for mye, så Tusen takk for opplevelsen du gav meg i dag.

Et stort og langt *smaaaaaaask*

Gleder meg til neste gang=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg vet, men skal jeg fortelle deg en hemmelighet, jeg er ikke den eneste, og I`ll like it.=)

Skrevet

Hvor mange alter egoer har du egentlig, Yppert??

Skrevet

Har du også fått prøve sengen hans??? Fy søren altså. NÅR blir det MIN tur?? Hæ, Hæ???

Skrevet

Vet du cat. Jeg lurer på om jeg skal ta yppert under armen å tan med hjem jeg. Fytti katta tenk å hatt den dreisen på ting a.

Ikke nok med det, men i stolen også=) Nei nå må jeg ikke røpe for mye,for når yppert logger på litt senere etter en uttmattet dag, ja da må jeg løpe he he

Skrevet

Hehehehe ;o)) Sikkert ;o))

Skrevet

Hehe, i alle fall TRE alter egoer, ser jeg! Kommer det ei "kjerring" til og skryter av deg er vi straks opp i fire. Snakk om å ha god tid!

Hvordan er forresten en "utmattet dag"?

Skrevet

Har han fremdeles Donald-trekket med gule og brune flekker på?

Skrevet

La nå Ypperten få slappe av litt så kommer han nok utover kvelden etter en lang slitsom dag he he=)

Skrevet

Å nei, luxus vennen, luxus..........da snakker vi på høyt nivå her.

Skrevet

What the hell??? For noen skitne, skitne tøser dere er. Fytte rakkern.

Skrevet

Yeah, Yeah whatever. Men seriøst altså... Du vet... ehh... liksom... Nei glem det;)

Skrevet

He he, egentlig nei, og da er jeg ærlig, he he, kommer nok av vinen det. Men fyr løs snuppa

Skrevet

Nei, nei. Nå misforsto du. Jeg er nysgjerrig på hva du og Yppert har bedrevet i hans seng! Hihi;)

Skrevet

Å ja...hihi. Kan gi noen stikkord som.....(ps må passe på i tilfelle yppert leser dette slik at alle detaljene ikke blir røpet hehe,latteren er det rødvinen som har skylden for)

Gud hvor begynner jeg hen hihi...Seng, varme, masse sinnsyke gode bevegelser, himmelen, en annen verden, stimulanse.......................................bla bla bla endte med at da jeg reiste meg opp var jeg ør og svimmel....

Skrevet

Herregud............ærlig talt, masasje kan ikke sammenlignes en gang med dette. Han fikk meg til en annen verden da=) Takk igjen

Skrevet

Ååååå, jeg vil også bli tatt med til en annen verden.. Merker misunnelsen sprer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...