Sessa ruger igjen... Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 En venninne har bursdag og jeg vil skrive noe hyggelig i kortet hennes. Tenkte en strofe fra en sangtekst kunne være kos, men greit om det er en sang som er ganske ny så hun kan kjenne det igjen. Enten det er en ballade eller en r'n'b låt, samme det bare det handler om vennskap.
temi & keli Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Kommer bare på "Venner" fra Kaptein Sabeltann, jeg.. Kanskje ikke helt det du tenkte på? )
Groosalugg Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Halvdan Sivertsen har jo en: Vænna for livet. Eller hva med sangen fra Friends I'll be there for you med the rembrandts eller hva de heter?
Groosalugg Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 That's what friens are for - Dionne Warvick er også fin.
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Kom på den selv akkurat i det jeg posta innlegget... men tar gjerne imot flere forslag!
♥ McQueen♥ Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 "Hvem kan segla för utan vind "er jo kjempe fin da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå