LizzyG Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Ble nysgjerrig, hva slags bil disponerer du som koster 950 000 kr?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Det er en temmelig ny audi jeg er så heldig å få låne Jeg er helt forelsket i den bilen Så masse kule detaljer og ekstrautstyr at jeg kommer til å bli alvorlig deprimert når jeg må klyve inn i vraket mitt igjen..
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Hehe... Ja, det skjønner jeg. Er det Q7 eller Allroad?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Det er faktisk en A6 Avant, men oppgradert på interiør og ekstrautstyr
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Kult. Er uansett deiilig å kjøre fine biler)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jepp! Men nedturen blir så stor når man må tilbake til hverdagen Jeg er jo da mest foelsket i de elektriske setene som tilpasser seg perfekt og de fiffige speilet som dimmer lys så du aldri blir blendet. Må ikke glemme det at bilen husker din seteinnstilling så man slipper å kløne med det.. Og det nydelig rattet som blir varmt på null komma svisj... Den elektriske bagasjedøren så du slipper å sette fra eg handleposer.. *sukk* Må nok stjele bilen Og ja, den er god å kjøre også
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2008 Hehe... Får du låne den i helger også eller? Hørtes deilig ut det ja. Kan jeg spørre om hva du jobber med eller?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er student jeg. Jeg bare utnytter et familiemedlems sympati for min tilværelse som enke, alenemor og student Jeg er skamløs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå