Gå til innhold

Sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg gjort for mye i løpet av en dag, igjen... Sovet litt lite i det siste også, det hjelper jo ikke!

Det som er så rart (eller kanskje ikke) er at den lille i magen blir mindre aktiv når jeg er sliten. Har kjent h*n på skrå nedenfor navlen på høyre side i flere dager nå, og men i dag er bare sånne små stryk, og ikke mange av dem heller. Jeg er bare i uke 18 og tenker egentlig ikke noe videre over det, me det er rart når det har sammenheng med at jeg er sliten. Kanskje fordi jeg spiser mindre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du spiser mindre så blir det mindre energi på han også, selv om barna som regel får det de skal ha. Og både det å være sliten, stresset, og deprimert, virker inn på den lille i magen.

Det trenger ikke være noe i veien med han lille, du er jo ikke så langt på vei at han føles like godt hele tiden. Kanskje har han skiftet stilling i forhold til de andre gangene du har følt han?

Uansett så må du legge deg tidligere, og slapp av. Kanskje lettere sagt enn gjort, men veldig nødvendig for dere begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...