leia81 venter gull nr3 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 er egentlig litt forvirret.... tok ut hormonspiralen 3.januar, hadde mensen 4-7. januar... nå skulle jeg hatt mensen alstå denne uken etter mine beregninger, men den har ikke kommet... jeg har magesmerter, kvalme, stikkninger i korsryggen, tisser i ettsett og føler meg oppblåst i magen. tok en Qr i dag ettermiddag men den viste negativt.... noen som har/hatt det sånn?
leia81 venter gull nr3 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2008 glemte litt ømme bryster å trøtt å salpp litt menssmerter å
Ms.Smith Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 mange som scorer negativt på qr. Liker ikke denne testen. Ville brøvd en cb digital hvis jeg var deg! Da får du opp "gravid" eller "ikke gravid", og kan tas opp til fire dager før ikm. Lykke til!!!
leia81 venter gull nr3 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 takk for svar =) sist brukte jeg cb og den var rask å bra, har en vanlig cb liggende her å venter... kjøpte en av hver viste ikke hva qr var men vet ikke om jeg skal ta den cb i morgen tili eller om jeg skal vente noen dager....
Ms.Smith Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Hvis du er over ikm kan du helt sikkert ta den. De skal jo være 99% sikker på ikm dato. Sikket lurt å ta den på morgenurin Gudd løkk!
leia81 venter gull nr3 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 takk takk... til morgen i dag var jeg sikkelig kvalm og overfølsom lukte sans ble mere kvalm av det jeg luktet på jobben lissom... jaja får vente litt å se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå