Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har 3, og ville hverken hatt fler eller færre. Men hvis man må argumentere for og i mot for flere barn, burde man kanskje holde seg til de man har?
Odine! Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 3. Hvis en av søsknene blir syke, har man fortsatt et søsken å støtte seg på.
SaDa Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Her har vi mer enn nok med 2.. Har en ekstra i helgen og er allerede sliten..
Stjerne37 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 2 holder oss hos,har ikke råd eller plass til flere.Dessuten for våres del så holder det med å følge opp 2stk.
Fire småtroll Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Vi trodde vi skulle ha to, helt til minste ble 2 år, da ombestemte vi oss... Plutselig gikk tiden så fort, ungene ble så store, og vi følte oss ikke ferdig med "babytiden". Tenkte fremover også, vi liker å ha litt liv i huset, musikk, latter, lek, en hel flokk rundt middagsbordet. Dessuten bor vi et stykke fra de største byene og regner med at ungene flytter vekk for å studere, med tre unger spredd over 6 år, er kanskje eldste ferdigutdannet og tilbake i hjembyen før yngste flytter ut (håpe, håpe).. Kan liksom ikke forestille meg at alle ungene skal bo utenbys, og ingen komme hjem til mor på gratis søndagsmiddag. Sjansen for at en eller flere finner seg partner utenbys er jo også tilstede, med tre barn får jeg forhåpentligvis noen barnebarn i nærheten. Synes det er koselig med mange barn jeg, og kunne ikke tenke meg færre, heller en til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå