LizzyG Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 For å stamme opp magen min litt, hva er den mest effektive treningen da?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Core og pilates uten tvil!!! Meld deg inn på Akropolis du hehe..
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Er medlem på Spenst. Har prøvd Pilates noen ganger, men blir ikke sliten av det. Noe jeg gjør feil kanskje?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Core er balansetrening på brett, ball e.l. Vanvittig effektivt. Trener indre kjernemusklaturen + kondisjon. Minner litt om step, bare at underlaget er bevegelig... Pilates skal du ikke bli dødsliten av. Bare merke at du har brukt musklene effektivt. Det kommer seg etter en del trening.. Er ikke så lett å få til riktig med en gang.. Personlig syntes jeg pilates er kjeeeeedelig. Core derimot = Herlig herlig!!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 jeg har sendt deg pm Stolt Mamma™-er preggy igjen!!
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2008 Er Core noe av det samme som Bosu eller?
*Nå er vi 3* Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Sendt deg pm jeg, Stolt Mamma-er preggy igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå