Lene 1. Mai Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Vi har en på 20 måneder og en på 3 uker. Er det noen som har noen gode råd og erfaringer og dele? Storesøster tar det veldig fint i forhold til lillesøster, men hun er ofte litt sur og grinete, og får oftere raseri-anfall mot oss (eller i barnehagen) enn det hun gjorde før. Vet ikke om det er pga alderen, eller fordi ting er anderledes her hjemme når vi nå har fått en ny en i huset.
Stratos med 3 barn Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 La henne få litt tid så går det seg til Jeg legger masse tid og energi i eldste fordi hun yngste sover mye fremdeles. Innbiler meg at overgangen da ikke har blitt SÅ stor
Lene 1. Mai Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg passer også på å gi elstemann mye tid og oppmerksomhet. Med mindre jeg sitter og ammer pleier det å være jeg som leker med henne, mater, eller legger henne. Vet du om det finnes noen bøker eller annet man kan lese om det med å ha to tette?
Stratos med 3 barn Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Nei dessverre, men jeg har hørt at det bare skal uker til, så husker de ikke de har vært alene. Min yngste er nå 2,5 mnd og eldste 17 mnd. Når yngste gråter feks løper storebror til for å trøste og får vi besøk skal han vise frem lillesøster. Han prater masse om henne i bhg også Så, med tid og stunder tror jeg helt sikkert ting går seg til! Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå