Gå til innhold

Besto kjøretentamen i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glad i dag!! Men ingen å dele gleden med ;( Sambo er gått ut!

Eg har 2 uker te den virkelige oppkjøring og grue meg....

I dag fekk eg den ruta som passet best... typisk hvis eg får ei kjempevanskelig ruta på den virkelig oppkjøring!!

Har ikke tid å venta 2mnd på ny oppkjøring hvis eg ikke består! Det bler jo så tett opp mot termin..

Någen andre her som holde på med lappen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!

Men hva er kjøretentamen? En test før oppkjøring eller?

Håper det går like bra neste gang- du kan jo kjøre når du bestod idag!! Lykke til neste gang.

Sees på treff på tirsdag :)

Skrevet

Takk :)

det er helt likt oppkjøring ja... Glad jeg besto! Gleder meg til treff på tirsdag :) Noe som får denne uendelig ventetida til å gå!!

Skrevet

Jeg synest faktisk at oppkjøringa var det enkleste av alt! Det som var verst var jo teorien....fysj!

Skrevet

næmen hei!!!!

såg på facebook at du sko ha kjøretentamen....så kjekt då!!!

og så vente du baby igjen??!!!! det visste eg ikkje:) GRATTIS!!!!

Skrevet

Garttis:-D

Gøy når man mestrer sånne ting:-)!

Skrevet

Gratulerer! Jeg holder også på med lappen nå, men har masse greier igjen før jeg kan ta oppkjøringa. Men det er da bare fire uker man må vente om man stryker på den..?

Skrevet

råååsa-på-tjukka:D

takk for det :)

Nå ble jeg nysjerrig på hvem du er? skal du også ha?

Skrevet

Det er egentlig bare 4 uker man må vente, men her er det ventetid på 8-9 uker...

Skrevet

hehehe....nå kan du lura. me jobba ilag før du begynte på psyk.

Skrevet

I prestholen... ja hm.. vet ikke kem det kan ver? Gi meg noen hint då? Har du unge nå og vente en ny?

Skrevet

hehehe....har ei jenta fra før. vente nummer 2 i juli. navnet mitt begynne på M og hadde helgestilling men jobba mye ekstra. meir vil eg ikkje legga ut her:)

Skrevet

ja då vet eg kem du e! Så koselig at du ska ha på ny ;) Du må bli med på treffene som skal ver i sandnes!! E formen bra då? eg har fått bekkenløsning så det er kipt...

Skrevet

ska der ikkje vara et treff nå i februar på dolly? lure på om eg ikkje såg det! e du med på det?? formen e dårlig. har fått hyperemesis og vært innlagt på SUS. men men....kan bare gå ein vei nå!!!

Skrevet

Ja eg ska på det treffet på dolly, det blir kjekt :) bli med då...

Så domt att du er blitt så dårlig...det e ikke kjekt! glad eg slapp det..

Vet du om det e jenta elle gutt du ska ha? Eg ska ha gutt denne gang og svangerskapet e heilt anderledes enn sist.

Skrevet

ja kanskje eg sko ha vore med på det....ka tid va det og ka klokka? ska på ul 27.februar så då får me veta ka det blir forhåpentligvis:) Har jo ei jenta fra før og va dårlige me hu og men ikkje på langt nær så dårlige som denne gangen!!

Skrevet

Mandag 25 feb kl 19.30 på dolly... bare meld deg på på treffsidene rogaland :)

Skrevet

va dåkk mange sist gang? kjenne du alle veldig godt? skummelt og vara den einaste nye:)

Skrevet

Det va første gang sist gang. To stk med termin i september og ei med termin i juli. Vi var 4 stk og de 3 kjente hverandre... jeg kjente ingen av dem men det var veldig koselig... satser på at flere slenger seg på denne gang :)

Skrevet

hmmm, husker han som hadde oppkjøring rett før meg. Var en utlending, han kjørte 10 km over fartsgrensa hele tiden, overholdt ikke vikeplikten, senket ikke farten når de kjørte forbi barn og la seg totalt feil inn i rundkjøringa.... Overhørte samtalen mellom han og sensor... han svarte sensorene med : "dette ikke sant, jeg kjøre flink bil"....

Og på skriftlig-prøven var vi 10 stk, og det var bare meg som bestod... men gjett at jeg var nervøs.. var den første som var ferdig, satt i gangen etterpå å var sikker på at jeg hadde dumpa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...