<3 qleopatrice <3 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Glad i dag!! Men ingen å dele gleden med ;( Sambo er gått ut! Eg har 2 uker te den virkelige oppkjøring og grue meg.... I dag fekk eg den ruta som passet best... typisk hvis eg får ei kjempevanskelig ruta på den virkelig oppkjøring!! Har ikke tid å venta 2mnd på ny oppkjøring hvis eg ikke består! Det bler jo så tett opp mot termin.. Någen andre her som holde på med lappen?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer!! Men hva er kjøretentamen? En test før oppkjøring eller? Håper det går like bra neste gang- du kan jo kjøre når du bestod idag!! Lykke til neste gang. Sees på treff på tirsdag
<3 qleopatrice <3 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Takk det er helt likt oppkjøring ja... Glad jeg besto! Gleder meg til treff på tirsdag Noe som får denne uendelig ventetida til å gå!!
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Jeg synest faktisk at oppkjøringa var det enkleste av alt! Det som var verst var jo teorien....fysj!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 næmen hei!!!! såg på facebook at du sko ha kjøretentamen....så kjekt då!!! og så vente du baby igjen??!!!! det visste eg ikkje:) GRATTIS!!!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Garttis:-D Gøy når man mestrer sånne ting:-)!
Hikken Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Gratulerer! Jeg holder også på med lappen nå, men har masse greier igjen før jeg kan ta oppkjøringa. Men det er da bare fire uker man må vente om man stryker på den..?
<3 qleopatrice <3 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2008 råååsa-på-tjukka:D takk for det Nå ble jeg nysjerrig på hvem du er? skal du også ha?
<3 qleopatrice <3 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2008 Det er egentlig bare 4 uker man må vente, men her er det ventetid på 8-9 uker...
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 hehehe....nå kan du lura. me jobba ilag før du begynte på psyk.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2008 I prestholen... ja hm.. vet ikke kem det kan ver? Gi meg noen hint då? Har du unge nå og vente en ny?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 hehehe....har ei jenta fra før. vente nummer 2 i juli. navnet mitt begynne på M og hadde helgestilling men jobba mye ekstra. meir vil eg ikkje legga ut her:)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2008 ja då vet eg kem du e! Så koselig at du ska ha på ny Du må bli med på treffene som skal ver i sandnes!! E formen bra då? eg har fått bekkenløsning så det er kipt...
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 ska der ikkje vara et treff nå i februar på dolly? lure på om eg ikkje såg det! e du med på det?? formen e dårlig. har fått hyperemesis og vært innlagt på SUS. men men....kan bare gå ein vei nå!!!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 9. februar 2008 Ja eg ska på det treffet på dolly, det blir kjekt bli med då... Så domt att du er blitt så dårlig...det e ikke kjekt! glad eg slapp det.. Vet du om det e jenta elle gutt du ska ha? Eg ska ha gutt denne gang og svangerskapet e heilt anderledes enn sist.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. februar 2008 #16 Skrevet 9. februar 2008 ja kanskje eg sko ha vore med på det....ka tid va det og ka klokka? ska på ul 27.februar så då får me veta ka det blir forhåpentligvis:) Har jo ei jenta fra før og va dårlige me hu og men ikkje på langt nær så dårlige som denne gangen!!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 9. februar 2008 Mandag 25 feb kl 19.30 på dolly... bare meld deg på på treffsidene rogaland
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. februar 2008 #18 Skrevet 9. februar 2008 va dåkk mange sist gang? kjenne du alle veldig godt? skummelt og vara den einaste nye:)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 9. februar 2008 Det va første gang sist gang. To stk med termin i september og ei med termin i juli. Vi var 4 stk og de 3 kjente hverandre... jeg kjente ingen av dem men det var veldig koselig... satser på at flere slenger seg på denne gang
Nordlyspar♥ Skrevet 9. februar 2008 #20 Skrevet 9. februar 2008 hmmm, husker han som hadde oppkjøring rett før meg. Var en utlending, han kjørte 10 km over fartsgrensa hele tiden, overholdt ikke vikeplikten, senket ikke farten når de kjørte forbi barn og la seg totalt feil inn i rundkjøringa.... Overhørte samtalen mellom han og sensor... han svarte sensorene med : "dette ikke sant, jeg kjøre flink bil".... Og på skriftlig-prøven var vi 10 stk, og det var bare meg som bestod... men gjett at jeg var nervøs.. var den første som var ferdig, satt i gangen etterpå å var sikker på at jeg hadde dumpa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå