Gå til innhold

Noen her som har erfaring med NokiaN73?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst til å kjøpe den.. er den bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg teller ned til bindingen går ut så jeg kan kjøpe en ny.

Da blir det SE 810 eller 850 istedet, gleder meg.

N73 er aller mest treeeeeeig.

Elendig fotoalbum. Du kan jo ikke sortere bildene som du vil.

Det er vel det som irriterer meg mest, men det dukker alltid opp småting.

Skrevet

jeg har n73

jeg syns den tar utrolig bra bilder! skikkelig fornøyd med kameraet..

men etterhvert blir detn uuuuuutrrrrroooollliiiiigggg trrrreeeeiiiiiiig

jeg veit ikke hva det er jeg.. men når jeg har på tastelåsen så blir skjermen svart etter en stund ( sånn som alle mobiler selvfølgelig blir)

men når du trykker på så lyset går på igjen så tar det opptil 15 sek. før den gidder å reagere

jævli irriterende om du skal se på klokka fort og du må vente såpass lenge.

den er veldig treig på alt mulig egentlig.. ville valgt en annen tlf

Skrevet

Så den reagerer etter ca 15 sekunder?

Trodde det var noe galt med min og at den slår seg av innimellom jeg. For når jeg ikke har fått på lyset umiddelbart har jeg trodd den var helt avslått og slått den på på nytt.

Skal prøve å vente lenger neste gang.

Skrevet

Bra kamera, men ellers er den altfor treg og den har veldig business preg. Telefonlista mi er sortert på fornavn, etternavn likevel kommer det først opp fornavn når jeg søker på en bokstav. F.eks. skal jeg ringe mamma og trykker m i telefonlista så kommer det først opp alle de jeg har i lista som har etternavn på M. Jeg bruker telefonen som telefonbok, så må liksom ha med etternavn...

Tekstmld har også veldig business preg og har derfor ikke smileys! Det synes jeg faktisk er litt dritt!

Er mange sånne små ting som irriterer ved denne modellen.

Skrevet

Jeg har også N73, og syns den er ufattelig treig!! men ellers fornøyd med mp3-spiller og kamera.

Mulig de nyere er litt bedre, jeg kjøpte min i for over et år siden. Ellers vil jeg nok anbefale deg å kjøpe en annen telefon....

Skrevet

har n73 å e veldi fornøyd me den !

tar bra bilda å spelle bra!

men ja di blir litt treg etter vært men bare oppgrader tlf så e den helt fin igjen ! har hatt min i over et år å kommer ikke til å bytte den ut me det første!

Skrevet

Da tror jeg ikke jeg velger den alikevel... Hater treige mobiler! Takk for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...