Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Huff, er litt utafor om dagen. Jeg er gravid, har jobbet som vikar siden april, fast ansettelse fra november. Nå er jeg så redd for at sjefene og de ansatte skal mislike meg og se på meg som useriøs siden jeg har blitt gravid i ny jobb. Jeg har begynt å grue meg til å dra på jobb, for jeg føler meg så dum..... Og jeg som stortrives på jobb. Noen som kan si noen beroligende ord? Forrige gang jeg var gravid hadde jeg problemer med "slem" sjef, så jeg tror jeg har litt dårlig erfaring.....
lille sprelle Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Det er ikke forbundt å bli gravid her i landet. Bedre om du sier i fra jo før jo heller for arbeidsgiver. Greit for dem å kunne planlegge. Hadde ikke sagt noe før etter 12 uker da, men...... Det går jo an å si det som det er. Du trives veldig godt, du er samtidig glad og lei deg. Glad fordi du er gravid, lei deg fordi det skjedde så fort etter at du ble ansatt.
HelenFlores Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg fant ut jeg var gravid to dager før mitt andre-intervju på den jobben jeg er i nå (sykemeldt tilogmed) så etter nesten tre uker i jobb måtte jeg inn til sjefen og dele nyheten da jeg holdt på å kaste opp på jobb(i butikk) Er jo selvsagt litt kjipt, men veldig hyggelig og mente sjefen min så fikk vi bare ta det som kom da:) Og alle mine kollegaer har også tatt det veldig bra. Ikke anta at de blir snurt pga graviditeten din, gå inn i det hver dag med den tanken at dette er noe flott og koselig som folk flest klarer å sette pris på og forstå Lykke til:D
Miss Misantrop Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Prover ikke aa vaere smart naa, men er det Saa viktig hva alle syntes om deg og dine valg? Min sjef kommer til aa faa hjerteinfark og det gleder jeg meg faktisk litt til. Hvis kollegaene jeg omgav meg med ville ha stott meg fra seg er jo ikke akkurat det folk jeg ville ha hengt med uansett. Er de for slemme ville jeg ha sykmeldt meg og sett etter ny jobb naar svangerskaps permisjonen gikk mot slutten.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 takk for mange svar....jeg skjønner at jeg sikkert tenker og føler for mye. får heller ta det som det kommer. =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå