Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knallfint! :)

Hvis det er en plass dere kunne tenke dere å bo og prisene i nærheten på tilsvarende ting ligger på rundt det samme, så ville jeg ha slått til! :)

Skrevet

Så fint ut og det koster jo ikke noe å gå på visning...

Skrevet

Synes det var knallfint!! Synes ikke det var gale pris for nytt hus. Her ville det vært mye dyrere.

Skrevet

Kjempefint hus! Men dyrt?? Her i Tromsø ville det nok kostet det tredobbelte..... *sukk*

Skrevet

Utrolig fint! Veldig god planløsning virker det som. Kjekt med bad med badekar og med vaskerom. Litt dyrt i forhold til stedet du bor på kanskje, men det er jo ikke så mye å velge mellom heller. Kan hende dere er heldig å få det under takst, bare å gi et litt lavere bud. Jeg ville absolutt dratt på visning.

Skrevet

Veldig delikat og fint og ikke langt fra vannet heller gitt. Veldig ok pris må jeg si. Vet ikke prisene der borte jeg, men i forhold til prisene her jeg bor er jo dette veldig bra!

Skrevet

kjempefint!! Hadde det vært her i området hadde jeg kjøpt med en gang for her er prisene 3 doblet for noe så fint!!

Gå på visning og kos deg :)

Skrevet

Kjempefint hus- kunne godt tenkt meg det til den prisen!! Hvis det hadde ligget her, Sandnes/Stavanger området hadde det kostet minst 3 millioner...

Skrevet

Tror nok det at det blir visning på oss. Har i grunn veldig lyst på det... sku barre vør litt mer hage. men greit som en 1. bolig da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...