Gurine og gulla Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11421350&sid=xz17qfeNKMry084603 Lurer på å stikke på visning på dette huset? Hva synes dete om dette?For dyrt i forhold til størrelsen?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Knallfint! Hvis det er en plass dere kunne tenke dere å bo og prisene i nærheten på tilsvarende ting ligger på rundt det samme, så ville jeg ha slått til!
hønemora Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Så fint ut og det koster jo ikke noe å gå på visning...
2 søte småpiker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Synes det var knallfint!! Synes ikke det var gale pris for nytt hus. Her ville det vært mye dyrere.
Chezka Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Kjempefint hus! Men dyrt?? Her i Tromsø ville det nok kostet det tredobbelte..... *sukk*
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Utrolig fint! Veldig god planløsning virker det som. Kjekt med bad med badekar og med vaskerom. Litt dyrt i forhold til stedet du bor på kanskje, men det er jo ikke så mye å velge mellom heller. Kan hende dere er heldig å få det under takst, bare å gi et litt lavere bud. Jeg ville absolutt dratt på visning.
Kakebakesøte Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Veldig delikat og fint og ikke langt fra vannet heller gitt. Veldig ok pris må jeg si. Vet ikke prisene der borte jeg, men i forhold til prisene her jeg bor er jo dette veldig bra!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 kjempefint!! Hadde det vært her i området hadde jeg kjøpt med en gang for her er prisene 3 doblet for noe så fint!! Gå på visning og kos deg
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Kjempefint hus- kunne godt tenkt meg det til den prisen!! Hvis det hadde ligget her, Sandnes/Stavanger området hadde det kostet minst 3 millioner...
Gurine og gulla Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2008 Tror nok det at det blir visning på oss. Har i grunn veldig lyst på det... sku barre vør litt mer hage. men greit som en 1. bolig da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå