Gå til innhold

Noen som har brukt Fedon Lindbergs slanketips her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA=) Fulgte ikke oppskriftene slavisk, men holdt meg til Fedons filosofi. Kuttet ut alt hvitt, og gikk ned 40 kg på 10 mnd

Skrevet

Var ikke noe problem i det hele tatt! Og jeg er godtemomser nr 1=) Etter ei uke hadde jeg ikke lyst på godteri engang! Koste meg hver helg, men kiloene raste bare av. Trimmet ingenting heller, for jeg haaaater å gå:/

Skrevet

Jooo litt, kanskje 5 kg? Men da har jeg gått to graviditeter og da:) Holdt vekta i 2 år før jeg ble gravid, og spiste helt normalt hele tiden. Den dietten jeg gikk på ble en livsstil, og noe jeg ikke sluttet med da vekta var nådd.

Skrevet

Ja, men jeg fulgte ikke alt slavisk....Men kutta ut pasta, potet, ris og brød (noen ganger spiste jeg grov pasta, brun ris og speltbrød da...ellers blir man litt sprø ). Kutta også ut blandingsprodukter av fisk og kjøtt, dvs spiste kun rent kjøtt og fisk. Unntatt karbonadedeig, da. Jeg veide meg aldri, men merka det veldig godt på klærne og i ansiktet at jeg gikk ned ;-)

Du må ha litt viljestyrke for å holde ut i lengden...jeg klarte desverre ikke det. Men, har nå begynt igjen fordi jeg har en bunad jeg gjerne vil passe igjen! Begynte på søndag og hittil går det veldig bra ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...