Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Siste uka har det vært mye sutring gjennom hele dagen. Har også begynt å sikle litt.Og så spiser hu på henda sine hele tiden. Mulig det er bare fordi hun nettopp har oppdaget dem og vil utforske dem? Eller kan det være at hun har begynt å klø i gommen allerede? Bare 2 mnd gammel?
Bie&babylove:-) Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Det kan godt hende det er tenner! Kan klø i flere mnd før tanna kommer! snuppa vår begynte å klø når hun var 2,5 mnd og tanna kom ca en mnd etter....
Mamman til M&E Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Min "klødde"i gommene fra han var født nærmest, eller sugde/tygget på hendene sine. Den første tanna kom da han var 9 mnd :-) Du kan si at vi ventet lenge på at den skulle komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå