Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har sett det er mange litt negative innlegg om NAV her, så tenke jeg skulle gi litt ros til NAV. Er kjempe bra at Norge har et slikt system som kan hjelpe oss videre på veien, all ros til NAV! Uten NAV hadde jeg måtte forsatt ha vært på mitt lille rom å bli mer deprimert, nå er det en mulighet for meg at jeg kan komme meg ut, finne meg en leilighet og starte for meg selv! Håper bare jeg får alle papirene i orden, å får støtte (noe jeg tror jeg får) så kan jeg starte for meg selv på egne bein! NAV/sosialen i dette tillfellet! Og husbanken. Noen med erfaring fra husbanken?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 ja takk og pris for byrokratisk rot...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 kjære Hi,bae for å få dette klart så utnytter du systemet så du får tak over hodet?skam deg,bo hjemme hos foreldrene dine som de som lever ett hellig liv som tjener mer penger enn greven for å så tørke seg i ræva med.å tenker du på eller er allerede gravid får du pent ta abort for nav er kun for slike overklasse bitcher. eller hva?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Så koselig! Denne NAV høres helt fantastisk ut, tror du de er interessert i å adoptere en veloppdragen pike fra et møblert hjem?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Er vell bra at det finnes muligheter så man slipper å bo på gaten! Eller mener dere at man skal bo på gaten i en pappeske kanskje?
Nordlyspar♥ Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Fra side en til revolver.... hvem kan få bostøtte?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 For å få bostøtte må du eller én i husstanden din være støtteberettighet. Personer som har rett til bostøtte er: Barn under 18 år eller person over 65 år Person med visse typer trygder/stønader fra det offentlige, se nedenfor Person som har sosial stønad som eneste inntekt, med en varighet på minst ett år Det er virkelig bra at det finnes ordninger til de som virkelig sliter!!
Nordlyspar♥ Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Jupp, har ei beninne med 3 barn som ikke har det helt bra... ene barnet har chrons (skrives det slik) barn nr 2 har ad/hd og siste barnet er plaget av alvorlig allergi osv.... er ei jente som alltid står på, og tar de jobbene hun kan (noe vanskelig med 3 syke barn)... hu er på jakt etter bosted, og kan jo tipse henne om bostøtte... tusen takk ;0)
HelenFlores Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Idèen bak NAV er jo fantastisk og vi her i Norge er priviligerte som har ett slikt system, bare så jævlig synd det ikke funker 100% i praksis! Enda!?
Rose69 Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Ikke klag folkens.Dere vet ikke hvor godt dere har det! Jeg har selv bodd 7 år i Frankrike og Italia og makan til rot skal man lete lenge etter.Ikke fantes kurante førstehjemslån til unge, dårlig med dagpenger (de unge må bo hjemme hos mor og far), ofte slitte sykehus og ikke minst elendig byråkrati.Og da mener jeg elendig. Jeg måtte til slutt si farvel til pastaen,de deilige ferske ostene og den billige vinen og komme tilbake til Norge.Deilig !!!!! Endelig fikk jeg kvalitet på livet! Og jeg betaler min skatt med glede. SLUTT Å SYT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HelenFlores Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 Må vi vel få love til å klage på ett system som funker dårlig selv om stakkers du valgte å flytte til ett land der systemet er dårligere? Ikke vårt problem det vel? Vi får la være å syte over fattigdom, drap og voldtekt osv i Norge og for i Afrika sulter barn, i USA blir folk skutt ned og drept daglig og voldtektstallene er skyhøye i andre deler av verden! Get real!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå