Plutseliten :) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Med 18 venninner på pizzaresturant nå i kveld...selve dagen er i morgen og da kommer familie på kyllingsalat og kaker....søndag er det faddere med familie og noen vennepar på middag. Hadde med kake på skolen idag,og nå har jeg bakt ny sjokoladekake og bløtkake....muffins og kringle senere ikveld. Det går i 100 og jeg hangler i formen med forkjølelse og bronkitt som henger i,men har vel ikke tid til å legge meg. Men i ettermiddag sov jeg faktisk en time på sofaen. Han minstemann hopper over å få hjørnetenner, men får 4 jeksler samtidig,så han er sånn passe tålmodig Og så er han en skikkelig ramp....fikk tak i en åpnet pringlesboks i formiddag...helte ut og knuste det som var i...før han klarte å få tak i matoljeflasken og helle over!!! Nå må jeg løpe...og kjøre avgårde med jentene... Ha en flott fredagskveld!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Herlige jentebarna:-) Her feiret vi jo 20-års dagen til eldste på torsdag, med gråt og latter om hverandre......Ikveld skal hun ha fest her hjemme, så vi skal campe i leiligheten til mormor og beste:-) Det blir koselig det også.-) Håper bare huset står når vi kommer igjen i morgen:-)
♥Snulder Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Bursdagen er nok vel overstått i dag tenker jeg!! Håper det ble som forventet og at 16 åringen din hadde en flott dag! ....og så håper jeg mamma har fått slappe av litt;)
Karomamma Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med overstått bursdagshelg!! Håper hun har kost seg og at mamma ikke er helt gåen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå