Gå til innhold

Er det vanlig at puppene blir mindre ømme...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå ca 15 uker og puppene er ikke lengre så ømme. Før var de kjempeømme, greide nesten ikke å ta på de, men nå kan jeg "garme" med de.

Og hvor blir det av magen??? Når er det vanlig å få mage?

Har mistet før så jeg er så nærvøs for at den lille ikke henger med lengre.

Tusen takk om noen gidder å svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nesten ikke hatt ømme pupper i svangerskapet i det hele tatt hittil..Å blir 16uker på søndag!

Når magen kommer er veldig individuelt. Kan nevne at nabodama til foreldrene mine ikke hadde tegn til mage da hun var 5 mnd på vei. Hun så faktisk slankere og bedre ut enn noensinne=)

Jeg fikk mage i uke 14. Så kommer an på kroppsbygning, hvordan livmoren ligger osv..Tror de fleste får mage rundt uke 18-20.

Det har helt sikkert gått fint skal du se=) men ring legen din over helga bare for å få sjekket slik at du slipper å gå å bekymre deg unødig!

Kan si så mye at selv om jeg har mage og spyr fra tid til annen, klarer jeg ikke å bli overbevist om at det faktisk finnes noe der.

Skrevet

Jeg har dersverre ikke noe svar til deg, men jeg har også mindre ømme pupper nå enn før...er snart 14 uker på vei.

Skrevet

Jeg er i uke 25 og kjenner ikke antydning til ømme pupper lengre. Hadde det de 12-13 første ukene, ble plutselig borte etter det. Må si at jeg synes det er deilig å slippe å gå rundt med to vonde sementkuler. Når jeg lå på ryggen og skulle legge meg over på siden husker jeg at puppene nærmest måtte "brekkes" på plass, så vondt var det, hehe. Magen (så de rundt meg så det;-)) kom rundt uke 17 tror jeg. De siste fem ukene har den ekspandert betraktelig!

Skrevet

Anonym 19.07 her igjen...

Tror ikke du skal bekymre deg for den lille, den har det sikkert kjempefint! Ble bekymret selv når symptomene avtok, men magen min vokser og det er herlig masse liv der inne! Og så er det jo veldig individuelt tror jeg, når magen dukker opp hos den enkelte:-) Dette er min erfaring ihverfall da.Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter.

Anonym 19.07 og 19.15

Tusen takk for at du svarte. Jeg ble litt beroliget nå. Blir jo gal om jeg skal gå å bekymre meg slik i 9 mnd. Skal skjerpe meg nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...